Miten olisitte rankaisseet?

14.07.2007
696
0
16
4v 9kk tyttö kiipesi kirjahyllyn päälle ja hyppi sieltä veljensä sänkyyn, jossa veli istui.

Mitä olisitte antaneet rangaistukseksi?
Mä en osannut muuta, kun laittaa omaan sänkyynsä istumaan ja siinä piti istua hiljaa ja paikallaan siihen asti kun annoin luvan lähteä pois.

Aloin miettimään, että tuosta olis ehkä pitänyt antaa vähän kovempi rangaistus, mutta mikä se olisi voinut olla? :o Musta tuntuu, että tuo rangaistus ei ollut tarpeeksi tehokas, likka ei varmasti tajunnut teon vakavuutta, vaikka sen hänelle kerroin. Tuon ikäisen pitäisi jo tajuta, että tuollaista ei tehdä, mutta järki ei oikein taida tulla samassa junassa tuon iän kanssa tässä tapauksessa... :headwall:

ei se enään auta rangaista. tyttö ei ehkä osaa yhdistää tekoa ja seurausta enää tässä vaiheessa.
jos ei ekasta oppinu niin seuraavalla kerralla järeämmät aseet käyttöön.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ei se enään auta rangaista. tyttö ei ehkä osaa yhdistää tekoa ja seurausta enää tässä vaiheessa.
=)

Siis en mä enää tuosta teosta ole rankaisemassa :o Jäin vaan miettimään, että mitä mun olis pitänyt antaa rangaistukseksi... :/
Likka sai siitä jo rangaistuksen (kuten kirjoitin), mutta se ei tehonnut, koska sama päätön meno jatkuu edelleen |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
=)

Siis en mä enää tuosta teosta ole rankaisemassa :o Jäin vaan miettimään, että mitä mun olis pitänyt antaa rangaistukseksi... :/
Likka sai siitä jo rangaistuksen (kuten kirjoitin), mutta se ei tehonnut, koska sama päätön meno jatkuu edelleen |O

jaaa niin, mä tajusin väärin sori :xmas:

en mä usko että ainakaan tarvii sen isompaa rangaistusta miettiä. pitää vaan olla jämpttinä. anna ensin varoitus että jos ei lopu niin sitten...
ja sitten jos se oikeesti ei lopu niin taas jäähylle.
vaikka menis koko ilta.

*joku kattonu super nannya :D*