Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
melkein bikinikuva Bmi edelleen sen 19,7. Ei törrää edes lantioluut..Alkuperäinen kirjoittaja huh:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kauhea kalpee luuviuluAlkuperäinen kirjoittaja Emilia:Tossa koko kroppa, 18,3
http://www.aijaa.com/v.php?i=6241060.jpg
Olis kiva nähdä muidenkin alle 20 BMI:n omaavien bikinikuvat, vaatteet kun peittää paljon!
Se yritti vaan hiljentää Herra Majurin ja Tatuoidun jätkän hetkeksi... Saas nähdä kauan kestää B)Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Ei hirveesti imartele sunkaan kroppaasAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:melkein bikinikuva Bmi edelleen sen 19,7. Ei törrää edes lantioluut..Alkuperäinen kirjoittaja huh:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kauhea kalpee luuviuluAlkuperäinen kirjoittaja Emilia:Tossa koko kroppa, 18,3
Olis kiva nähdä muidenkin alle 20 BMI:n omaavien bikinikuvat, vaatteet kun peittää paljon!
kivat uikkarit ja hyvä kroppaAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:melkein bikinikuva Bmi edelleen sen 19,7. Ei törrää edes lantioluut..Alkuperäinen kirjoittaja huh:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kauhea kalpee luuviuluAlkuperäinen kirjoittaja Emilia:Tossa koko kroppa, 18,3
On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
miten sun bmi voi olla noin alhainen vaikka et sä kuitenkaan mitenkään ylilaiha ole? Siis hoikka tottakai, mutta bmi:n perusteella voisi luulla paljon laihemmaksiAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:melkein bikinikuva Bmi edelleen sen 19,7. Ei törrää edes lantioluut..Alkuperäinen kirjoittaja huh:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kauhea kalpee luuviuluAlkuperäinen kirjoittaja Emilia:Tossa koko kroppa, 18,3
Anna tulla vaan! Olenkin just ajatellut vaihtaa taustakuvan...Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Haluuks nähdä!!
Ääh....ei tänään tän härskimpiä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Anna tulla vaan! Olenkin just ajatellut vaihtaa taustakuvan...Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Haluuks nähdä!!
Mä tykkäilen Mulla on toinenkin, eri värisenä Mulla on näet tossa navan alla mun mielestäni ei niin imarteleva arpi joka jäi sterilisaatiosta :/ Toi peittää sen alueen ihan kivasti. Kukaan ei ole täydellinen.(niin, paitsi minä tietenkin )Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ei hirveesti imartele sunkaan kroppaasAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:melkein bikinikuva Bmi edelleen sen 19,7. Ei törrää edes lantioluut..Alkuperäinen kirjoittaja huh:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kauhea kalpee luuviuluAlkuperäinen kirjoittaja Emilia:Tossa koko kroppa, 18,3
Biksut vois olla pikkasen paremmat.Hot kroppa muuten mut noi uikkariräpellykset on kaameat.
Vai on viis kertaa sieltä tultuAlkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Ääh....ei tänään tän härskimpiä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Anna tulla vaan! Olenkin just ajatellut vaihtaa taustakuvan...Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Haluuks nähdä!!
Eikä tuo oo härski musta.
Taidekuvaa.
Siinä nyt jäi vallan se asia varjoon, bmi on siis sen 21,5.
Kuva otettu kun viimeinen, eli viides lapsi oli vuoden.
Juu, kaksoset toisena-kaks peräjälkeen siis...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Vai on viis kertaa sieltä tultuAlkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Ääh....ei tänään tän härskimpiä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Anna tulla vaan! Olenkin just ajatellut vaihtaa taustakuvan...Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Haluuks nähdä!!
Taidekuvaa.
WAU! Aikammoista varmaan Mä olen usein kuvitellut millasta olis jo meillä ois esikoisia kaksi, tai keskimmäisiä tai kuopusta Ja aina tultu siihen tulokseen, että yhdessäkin on jo kestämistä Aika superi! Kroppa ja koko daami!Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Juu, kaksoset toisena-kaks peräjälkeen siis...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Vai on viis kertaa sieltä tultuAlkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Ääh....ei tänään tän härskimpiä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Anna tulla vaan! Olenkin just ajatellut vaihtaa taustakuvan...Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Haluuks nähdä!!
Taidekuvaa.
Kiittis...Mies toivo viimeisessä raskaudessa että tulis vielä ne tuplat.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:WAU! Aikammoista varmaan Mä olen usein kuvitellut millasta olis jo meillä ois esikoisia kaksi, tai keskimmäisiä tai kuopusta Ja aina tultu siihen tulokseen, että yhdessäkin on jo kestämistä Aika superi! Kroppa ja koko daami!Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Juu, kaksoset toisena-kaks peräjälkeen siis...Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Vai on viis kertaa sieltä tultuAlkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Ääh....ei tänään tän härskimpiä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Anna tulla vaan! Olenkin just ajatellut vaihtaa taustakuvan...Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:On mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei sul olis mtn härskimpää ??Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Haluuks nähdä!!
Taidekuvaa.
Ai, musta mä näytän kyllä ihan just tasan painoindeksin mukaiseltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi,ei iki kuuna päivänä uskois sulla olevan tollasta bm:ääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho. Joko mä näytän siltä, että bmi:ni on 34 tai sä näytät siltä, että sun on 26,2. Ollaan ihan samanlaiset, vaikka bmi:t heittää noin paljon. Eihän tästä nyt voi vetää sitä johtopäätöstä, että sä olet napakka ja mä löysä???Alkuperäinen kirjoittaja Läski:BMI 34 Laihdutus on ihan tossa pitäis tehä listalla
http://www.aijaa.com/v.php?i=6243393.jpg
onpas korkea häpykumpu. vai onko noin paksu karvoitus?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
:snotty: jaa, no enpä ole koskaan edes miettinyt tuollaista..Alkuperäinen kirjoittaja nam:onpas korkea häpykumpu. vai onko noin paksu karvoitus?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kivaAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu::snotty: jaa, no enpä ole koskaan edes miettinyt tuollaista..Alkuperäinen kirjoittaja nam:onpas korkea häpykumpu. vai onko noin paksu karvoitus?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
karvoista se ei kuitenkaan johdu
WTF?! Mihin tää keskustelu oikein ajautuu???Alkuperäinen kirjoittaja nam:kivaAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu::snotty: jaa, no enpä ole koskaan edes miettinyt tuollaista..Alkuperäinen kirjoittaja nam:onpas korkea häpykumpu. vai onko noin paksu karvoitus?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
ihan vain mielenkiinnosta, onko sinulla myös isot paksut ulkoiset häpyhuulet (ns viivapillu) kun kumpukin on noin iso?
itsellä on pieni kumpu ja pienet häpärit. rumatkin vielä.
Totta kai niistäkin saa laittaa kuvia, mutta bikinikuvatkin riittää bmi:n kera.Alkuperäinen kirjoittaja kas kun ei niistäkin kuvia:WTF?! Mihin tää keskustelu oikein ajautuu???Alkuperäinen kirjoittaja nam:kivaAlkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu::snotty: jaa, no enpä ole koskaan edes miettinyt tuollaista..Alkuperäinen kirjoittaja nam:onpas korkea häpykumpu. vai onko noin paksu karvoitus?Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
ihan vain mielenkiinnosta, onko sinulla myös isot paksut ulkoiset häpyhuulet (ns viivapillu) kun kumpukin on noin iso?
itsellä on pieni kumpu ja pienet häpärit. rumatkin vielä.
bmin mukaan lievästi ylipainoinen, haha ja paskat munkin bmi on jotain 25 luokkaa ja ylipainosta nähnykkään! ihan humpuukia koko bmi!Alkuperäinen kirjoittaja Moet: