Miten olis kroppakuvapino + BMI?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
:)
paha mieli tulee kun katselee teidän bikini/alusvaatekuvia!! itelläni hieno hoikka vartalo jossa lihastakin ja vatsa on timmi, mutta kaksosraskaudesta niin arpinen etten ikinä voi kulkea vähissä vaatteissa tuntien itseni kauniiksi!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
paha mieli tulee kun katselee teidän bikini/alusvaatekuvia!! itelläni hieno hoikka vartalo jossa lihastakin ja vatsa on timmi, mutta kaksosraskaudesta niin arpinen etten ikinä voi kulkea vähissä vaatteissa tuntien itseni kauniiksi!!!
Mulla on kans niin paljon arpia vatsassa (ja on muuten löllöäkin) etten ikinä kehtais kulkea vatsa paljaana vaikka olisin anorektisen laiha...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Rohkenenpa laittaa vielä toisenkin kuvan.. :eek: Otettu eilen, bmi tasan 23.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6254872.jpg
Oon kade :snotty:
Älä vielä, vuoden parin päästä vasta! :D :D
Oonpa kun ite en kehtais edes kuvaani tähän ketjuun laittaa :ashamed:
Essie pieni kultamurunen :heart: Kurkkaas peiliin :D Sieltä kurkkaa takasin varmasti ihanan kaunis ihminen. Sekä ulkoa että sisältä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
paha mieli tulee kun katselee teidän bikini/alusvaatekuvia!! itelläni hieno hoikka vartalo jossa lihastakin ja vatsa on timmi, mutta kaksosraskaudesta niin arpinen etten ikinä voi kulkea vähissä vaatteissa tuntien itseni kauniiksi!!!
Jos et katsois niitä rumina vaan uudelta kantilta mitaleina loistavasta suorituksesta? Kroppa muuttuu elämän ja raskauksien myötä. Ei pidä jäädä märehtimään :flower: =)
 
Turkilmas
Kyllä sitä vaan näyttää paremmalta normaalipainoisena. Tai siis minä ainakin näytän. Paitsi että taisin olla kyllä tässä kuvassa lievästi ylipainoinen, painoin muistaakseni 78 kg ja pituutta on tuolloin ollut 175 cm (sittemmin olen mennyt sentin kasaan). Mikä bmi tuolloin on, sitä en tiedä.



Ja tässä vuosi sitten otettu kuva, painoa rapiat 100 kg

 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Rohkenenpa laittaa vielä toisenkin kuvan.. :eek: Otettu eilen, bmi tasan 23.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6254872.jpg
Oon kade :snotty:
Älä vielä, vuoden parin päästä vasta! :D :D
Oonpa kun ite en kehtais edes kuvaani tähän ketjuun laittaa :ashamed:
Essie pieni kultamurunen :heart: Kurkkaas peiliin :D Sieltä kurkkaa takasin varmasti ihanan kaunis ihminen. Sekä ulkoa että sisältä :hug:
:snotty: Ei saa itkettää :ashamed:
Se on se aika kuukaudest :LOL:
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
paha mieli tulee kun katselee teidän bikini/alusvaatekuvia!! itelläni hieno hoikka vartalo jossa lihastakin ja vatsa on timmi, mutta kaksosraskaudesta niin arpinen etten ikinä voi kulkea vähissä vaatteissa tuntien itseni kauniiksi!!!
Mulla on kans niin paljon arpia vatsassa (ja on muuten löllöäkin) etten ikinä kehtais kulkea vatsa paljaana vaikka olisin anorektisen laiha...
No höh, omannäköisiähän me kaikki ollaan! :D
Auta armias jos joku mun hanurista nappais kuvan niin ei olis siinäkään hurraamista, kaikilla meillä on varmaan ne enemmän ja vähemmän edustavat puolemme :whistle:

Ja raskausarvissa ei ole mitään hävettävää, merkki hienosta työstä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kyllä sitä vaan näyttää paremmalta normaalipainoisena. Tai siis minä ainakin näytän. Paitsi että taisin olla kyllä tässä kuvassa lievästi ylipainoinen, painoin muistaakseni 78 kg ja pituutta on tuolloin ollut 175 cm (sittemmin olen mennyt sentin kasaan). Mikä bmi tuolloin on, sitä en tiedä.



Ja tässä vuosi sitten otettu kuva, painoa rapiat 100 kg

Sä oot niin nätti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
paha mieli tulee kun katselee teidän bikini/alusvaatekuvia!! itelläni hieno hoikka vartalo jossa lihastakin ja vatsa on timmi, mutta kaksosraskaudesta niin arpinen etten ikinä voi kulkea vähissä vaatteissa tuntien itseni kauniiksi!!!
Mulla on kans niin paljon arpia vatsassa (ja on muuten löllöäkin) etten ikinä kehtais kulkea vatsa paljaana vaikka olisin anorektisen laiha...
No höh, omannäköisiähän me kaikki ollaan! :D
Auta armias jos joku mun hanurista nappais kuvan niin ei olis siinäkään hurraamista, kaikilla meillä on varmaan ne enemmän ja vähemmän edustavat puolemme :whistle:

Ja raskausarvissa ei ole mitään hävettävää, merkki hienosta työstä!
No mut mun vähemmän edustava puoli alkaa kaulasta ja loppuu varpaisiin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kyllä sitä vaan näyttää paremmalta normaalipainoisena. Tai siis minä ainakin näytän. Paitsi että taisin olla kyllä tässä kuvassa lievästi ylipainoinen, painoin muistaakseni 78 kg ja pituutta on tuolloin ollut 175 cm (sittemmin olen mennyt sentin kasaan). Mikä bmi tuolloin on, sitä en tiedä.



Ja tässä vuosi sitten otettu kuva, painoa rapiat 100 kg

Sä oot niin nätti :heart:
Sä oot todella kaunis, oli kiloja 78 tai 100.
=)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sä oot niin nätti :heart:
Todella TODELLA kaunis nainen! :heart:
Ittepä olette kumpikin :). Essiellä on ehkä maailman kauneimmat silmät ja Shenalla huulet :heart: .

Olen mä joskus ollut ehkä vähän nätti, mutta siitä on niin kauan aikaa, että silloin ei tainnut olla vielä edes autoja keksitty :snotty:
 
She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ittepä olette kumpikin :). Essiellä on ehkä maailman kauneimmat silmät ja Shenalla huulet :heart: .

Olen mä joskus ollut ehkä vähän nätti, mutta siitä on niin kauan aikaa, että silloin ei tainnut olla vielä edes autoja keksitty :snotty:
Höpsis, vilkasehan peiliin! :hug:
 
:)
valitettavasti jos rannalle laittaisin bikinit niin luultavasti vatsani keräisi paljon katseita ja suurin osa varmasti ajattelisi et eikö tuo vatsaa peittäviä uikkareita löytänyt!! kyse kun ei ole pelkistä raskausarvista, napa on ihan kauhee ruttunahkakuoppa :( pelkät raskausarvet ei haittaisi jos muuten nyt olisi edes vähän normaalin näköinen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sä oot niin nätti :heart:
Todella TODELLA kaunis nainen! :heart:
Ittepä olette kumpikin :). Essiellä on ehkä maailman kauneimmat silmät ja Shenalla huulet :heart: .

Olen mä joskus ollut ehkä vähän nätti, mutta siitä on niin kauan aikaa, että silloin ei tainnut olla vielä edes autoja keksitty :snotty:
Sä oot ihana :LOL: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
valitettavasti jos rannalle laittaisin bikinit niin luultavasti vatsani keräisi paljon katseita ja suurin osa varmasti ajattelisi et eikö tuo vatsaa peittäviä uikkareita löytänyt!! kyse kun ei ole pelkistä raskausarvista, napa on ihan kauhee ruttunahkakuoppa :( pelkät raskausarvet ei haittaisi jos muuten nyt olisi edes vähän normaalin näköinen!!
Jos sä biksut sinne rannalle laittaisit, niin tuskin kukaan sua jäis tuijottamaan/katsomaan pahalla silmällä. Tuo on vaan omassa pääkopassa. Ja mitä sitten jos jotakuta haittais sun pienet kauneusvirheet? Se on sen ongelma ja siinä on vikaa jos jaksaa tuhlata aikansa/energiansa muiden pilkkujen viilaamiseen.. Rannalle mars ja biksut päälle =) (paitsi, että meillä ainakin kyllä sataa :whistle: )
 
She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
ja täällä bmi oli 21,5 jotain, eli ei ihan laihis ollut mitä yleensä olen, kun mun jatkuva ongelma synnytysten jälkeen että paino hyppää + - 5-10

http://www.aijaa.com/v.php?i=6255268.jpg
Hyvältä näyttää!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
ja täällä bmi oli 21,5 jotain, eli ei ihan laihis ollut mitä yleensä olen, kun mun jatkuva ongelma synnytysten jälkeen että paino hyppää + - 5-10

http://www.aijaa.com/v.php?i=6255268.jpg
Mä oon edelleen niin kade sun kropasta :snotty:
 

Yhteistyössä