Miten olis kroppakuvapino + BMI?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Lex on aivan ihana :heart:
Niin muuten on :p
Kas kun en heti huomannut!
Lexillä on mun silmiini täydellinen vartalo :p . Hoikka, mutta ei laiha ja niin pehmeän naisellinen. Oli pakko kattoa kuva uudestaankin... ja vielä kolmannenkin kerran :snotty: :D
omg kuinka olette kilttejä... :ashamed:
Mutta tosiaan mulla ei kyllä tuo BMI tule koskaan enää menemään alle 20 eikä paino alle 60 kg, jos jotakin tahtoisin niin parempaa lihaskuntoa kun näin äitiyslomalla ei tule töissä rehkittyä... :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Lex on aivan ihana :heart:
Niin muuten on :p
Kas kun en heti huomannut!
Lexillä on mun silmiini täydellinen vartalo :p . Hoikka, mutta ei laiha ja niin pehmeän naisellinen. Oli pakko kattoa kuva uudestaankin... ja vielä kolmannenkin kerran :snotty: :D
omg kuinka olette kilttejä... :ashamed:
Mutta tosiaan mulla ei kyllä tuo BMI tule koskaan enää menemään alle 20 eikä paino alle 60 kg, jos jotakin tahtoisin niin parempaa lihaskuntoa kun näin äitiyslomalla ei tule töissä rehkittyä... :D
Juu, älä vaan missään nimessä tiputa painoa :attn: . Sanoinkin jo, mutta pakko toistaa: sulla on todella, todella kaunis vartalo :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Lex on aivan ihana :heart:
Niin muuten on :p
Kas kun en heti huomannut!
Lexillä on mun silmiini täydellinen vartalo :p . Hoikka, mutta ei laiha ja niin pehmeän naisellinen. Oli pakko kattoa kuva uudestaankin... ja vielä kolmannenkin kerran :snotty: :D
omg kuinka olette kilttejä... :ashamed:
Mutta tosiaan mulla ei kyllä tuo BMI tule koskaan enää menemään alle 20 eikä paino alle 60 kg, jos jotakin tahtoisin niin parempaa lihaskuntoa kun näin äitiyslomalla ei tule töissä rehkittyä... :D
Juu, älä vaan missään nimessä tiputa painoa :attn: . Sanoinkin jo, mutta pakko toistaa: sulla on todella, todella kaunis vartalo :flower:
Todellaki on kaunis kroppa! :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Öhm... No joo...

http://www.aijaa.com/v.php?i=6257053.jpg

:ashamed:

Ja bmi on 26.8... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mitäs tuossa on vikaa!!! Tissit, vyötärö ja pylly :)! Kaikki paikallaan!!
Mut kun kaikki löllyy... :ashamed:
Mä tykkään kun naisella on tollanen kroppa kuin sulla. Siis että löytyy pyöreyttä alavartalosta :). Mä nyt olen tietty huisin lihava, eli silleen ei voi verrata, mutta mulla on aina kertynyt tuohon mahan kohdalle ja se ei ole koskaan kaunista. Siis ihan normipainoisenakin mulla on ollut mahaa, yöks.

Oo tyytyväinen vartaloos, se on naisellinen ja hedelmällisen näköinen :heart: :flower:
 
Voi olispa mullakin tuollainen kaunis vartalo kun monella, esim. Lexin kropasta tykkään ja samoin tuosta Essien vartalosta.

BMI on kuitenkin 27,3, joten en taida kehtaa näyttää kroppaani. Eikä mulla edes olis semmosta kuvaa missä ois vähemmän päällä.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Öhm... No joo...

http://www.aijaa.com/v.php?i=6257053.jpg

:ashamed:

Ja bmi on 26.8... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mitäs tuossa on vikaa!!! Tissit, vyötärö ja pylly :)! Kaikki paikallaan!!
Mut kun kaikki löllyy... :ashamed:
Kyllähän se yleensä kaikilla naisilla vähän höllyy, jos on hengissä :D. Mun mies aina sanoo, että olen ihanan pehmeä :)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Öhm... No joo...

http://www.aijaa.com/v.php?i=6257053.jpg

:ashamed:

Ja bmi on 26.8... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mitäs tuossa on vikaa!!! Tissit, vyötärö ja pylly :)! Kaikki paikallaan!!
Mut kun kaikki löllyy... :ashamed:
Mä tykkään kun naisella on tollanen kroppa kuin sulla. Siis että löytyy pyöreyttä alavartalosta :). Mä nyt olen tietty huisin lihava, eli silleen ei voi verrata, mutta mulla on aina kertynyt tuohon mahan kohdalle ja se ei ole koskaan kaunista. Siis ihan normipainoisenakin mulla on ollut mahaa, yöks.

Oo tyytyväinen vartaloos, se on naisellinen ja hedelmällisen näköinen :heart: :flower:
Kiitos :snotty:
No toi on sinällään viel outo kuva kun se vähäsen vääristää. Suurentaa mun reisiä ja kaventaa mahaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Vai uskaltaisko sittenkin. Toisaalta mitä tästä sitten edes näkee.. kokeillaan.
http://i784.photobucket.com/albums/yy125/pienitypy/muokattu2.jpg
Ja siis BMI 27,3
Paljon kivemman näköinen kroppa kuin mulla!
No siis ei todellakaan ole. Mulla on ylimäärästä vaikka missä :(
Mun entinen urheilijan vartalo on mennyttä :ashamed:

Ja sun kroppasi taas on mun mielestä tosi kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tässä varmaan porukan isoin :)


BMI taitaa olla 36 :whistle: ennen oli päälle 40.
No mun tarttee sanoa, että mä en kyllä uskois sun BMI:n olevan noin iso. Et sä mun mielestä kauheen isolta kyllä näytä. Mutta pituus taitaa olla paika pieni, joten se tekee tohon BMI:hin heti paljon. Mutta siis olet BMI:täsi pienemmän näköinen :)
 

Yhteistyössä