Miten olette saaneet ylipuhuttua miehen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Miten olette saaneet ylipuhuttua miehen haluamaan iltatähteä?

Meillä mies on ehdottomasti sitä mieltä, että ei enempää lapsia (kaksi siis niitä jo on), mutta minua haluttaisi vielä yksi. Iltatähden aika ei ole ihan vielä, mutta pehmittäminen pitäisi kai aloittaa jo nyt kun näyttää aika epätoivoiselta saada tuon miehen päätä käännettyä ollenkaan...

Heittäkääs siis kaikki hyväksi havaitut keinot kehiin! Meidän miehelle muuten luulisin parhaiten toimivan nk. järkisyyt. Onko niitä?

Ala puhua ettet sittenkään halua iltatähteä, kun siitä on niin paljon vaivaa kaikki yö heräämiset sun muut. Etkä puhu asiasta sen enempää vaan annat miehen miettiä rauhassa. Meillä mies alkoi muutanan kuukauden kuluttua puhua vauvoista. Voithan jättää lasten vauva kuvia näkösille tai peräti seinälle. :whistle:

no, meillä kun aloin puhua sterilisaatiosta, mies alkoi puhumaan, että jos vielä.. mutta kun se olen minä joka en enää halua valvoa öitä, eikä mieskään sitten loppujen lopuksi, syksyllä menossa sitten toimenpiteeseen

Riippuu minkälaisia ihmisiä oletta, niin voit vaikka vitsinä heittää, että kun lapset ovat isompia ja kun iltatähteäkään ei tehdä, niin pääsetkin sitten tyttöjen kanssa viettään tyttöjen iltoja ja reissuja - vaikka Leville :laugh:
että alat toteuttamaan itseäsi :laugh:

Yhteistyössä