miten olette pärjänneet kolmen pienen lapsen kanssa? :)

Hyvin on pärjätty, meillä kolme poikaa syntynyt kolmen vuoden sisään. Tokihan silloin kun olivat pienempiä oli ajoittain rankkaakin, mutta ei ylitsepääsemättömän. Vuosi vuodelta kuitenkin helpottaa ja olen todella tyytyväinen siihen, että heillä on pienet ikäerot, heistä on aivan valtavasti seuraa toisilleen!

 
Tyhmä kysymys, mutta oliko teillä kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen tai siis tulleet ennen uudelleen raskaaksi tulemista?

Itse tässä odottelen edelleen kuukautisia, yhdet ovat tulleet 5 viikon kuluttua synnytyksestä ja sitten seuraavassa kuussa oli pientä vuotoa yhden päivän ajan,vähän sellaista tuhnua ja sen jälkeen ei ole kuulunut. Nyt pitäs viikonloppuna alkaa jos alkaa.

Esikoisesta alkoi 5 viikkoa synnytyksestä ja jatkuivat siitä eteenpäin säännöllisinä vaikka täysimetin ja sama tilanne on nyt. Terkka vaan mainitsi jälkitarkastuksessa että yleensä nää kuukautiset menevät samalla tavalla. Tiiä sitten.
 
NELJÄS TULOSSA
Moi! Pärjääminen on asennekysymys.
Itselläni on esikoisen ja kaksosten välillä ikäeroa 1v 6kk, joten minulla oli parhaimmillaan 3 alle 2 v vaippalaista =)
Kaikki sujui hyvin, toista vauvaa syötin sylissä ja toista sitterissä. Jokaiselle annan päivittäin syliaikaa ja tavoitteena on saada kaikki lapset nauramaan päivittäin. Sen kummempia en voi itseltäni vaatia.
Neljäs lapsi syntyy alkusyksystä ja ikäeroa hänellä kaksosiin on 3v ja esikoiseen 5v.
Kyllä pärjäät, kun päätät!
 
minulla on 4 lasta kaksoset 3,5 v poika 1 v 4 kk ja pienimmäinen tulee kuukauden. en kiellä etteikö hommaa piisaa ja hermoja välillä raasta kun on uhma isommilla ja mustasukkaisuutta vauvaa kohtaan pojalla, mut pärjäähän sitä!! kun antaa asioiden mennä omalla painollaan ja unohtaa turhista stressamisen kuten huushollin puunaamisen..
 

Yhteistyössä