Täällä myös podetaan kauheaa rinnasta riipivää ihastusta! Se on jatkunut jo yli 10 vuotta ja ehtinyt perheenkin perustaa.. Hyvinä aikoina kun on paljon tekemistä ja touhua tunteet pysyvät kasassa mutta kun ehtii istahtaa ja miettimään sisintään niin tunteet velmahtavat pintaan. En ole kyseistä miestä nähnyt yli 8 vuoteen mutten silti saa häntä mielestäni!! Eli en usko että ihastus katoaa noin vaan.. Olenkohan jotenkin päästäni vialla? Minulla on ihana mies, loisto lapset ja muutenkin elämä jota monet kadehtivat, mutta tunteet vetävät muualle. Tunnen miestäni kohtaan oikeastaan vain enemmän ystävällisiä tunteita enkä saa roihua enää syttymään.. yritetty on.. monesti.. Kuinka siis saisi tukahdutettua tämän henkeä ahdistavan tunteen? Ei mitenkään..
Kun tapasin tämän miehen olin aivan myyty.. Jalat lähti alta ja aina kun näin hänet sydän jätti lyönnin väliin ja hapenottokyky piti opetella uudelleen.. Voisi siis sanoa että hän on elämäni oikea rakkaus! Menin toisen kanssa naimisiin (jota onkin nyt riittänyt 20vuotta) ja lapsetkin hommattu. Mikä siis saa ihmisen pysymään näin? Tunteet ei ainakaan.. Erota en halua miehestäni ja tosaallakin ollaan naimisissa. Mieheni ei asiasta tiedä enkä haluakkaan kertoa eli ei kai auta kun sydän surujen kanssa elää.
nainen 43v
Kun tapasin tämän miehen olin aivan myyty.. Jalat lähti alta ja aina kun näin hänet sydän jätti lyönnin väliin ja hapenottokyky piti opetella uudelleen.. Voisi siis sanoa että hän on elämäni oikea rakkaus! Menin toisen kanssa naimisiin (jota onkin nyt riittänyt 20vuotta) ja lapsetkin hommattu. Mikä siis saa ihmisen pysymään näin? Tunteet ei ainakaan.. Erota en halua miehestäni ja tosaallakin ollaan naimisissa. Mieheni ei asiasta tiedä enkä haluakkaan kertoa eli ei kai auta kun sydän surujen kanssa elää.
nainen 43v