A
apuja pliis
Vieras
Meidän 8-vuotias esikoinen ei osaa vielä uida. Hän on ollut uimakoulussa kolmena kesänä ja viime kesänä uimataidon oppiminen oli siellä jo lähellä, kunnes poika kesken matkauinnin vajosi veden alle ja pelästyi kovasti. Siitä hänelle jäi jonkinlainen kammo ja sen jälkeen entinen rauhallisuus on vaihtunut uimisharjoittelussa "hätäiseen hukkuvan räpiköintiin". Kaiken huippu on se, että uimaopettaja on merkinnyt, että poikamme on tänä vuonna uimakoulussa uinut sen 25m, vaikka hän oli tuon matkan aikana pysähtynyt kuulemma hengittämään 4-5 kertaa ottaen kaiteesta kiinni. Mun käsittääkseni se matka pitäisi uida kokonaan pysähtymättä, eikö niin?
Miten usein mun kannattaa lasta luonnonvedessä nyt kesällä käyttää, pojalla kun olisi kova hinku oppia uimaan. Eli hänestä se kuitenkin kaikesta huolimatta on hauskaa. Ja miten olette lapsianne opettaneet?
Miten usein mun kannattaa lasta luonnonvedessä nyt kesällä käyttää, pojalla kun olisi kova hinku oppia uimaan. Eli hänestä se kuitenkin kaikesta huolimatta on hauskaa. Ja miten olette lapsianne opettaneet?