Miten olette maksaneet häänne ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettelijäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli niin et äiti kysäsi millon meinaatte mennä naimisiin johon vastasin että sitte ku rahat riittää ilman lainaa :D

Äiti tuumas siihen et päättäkää te päivä, hän maksaa kulut :o

Eli mun vanhemmat maksoi lystin muutoin mutta esim : ylimääräset tilpehöörit (lautasliinat, isommat valokuvat, shamppanjalasit kaiverruksilla ym sellaset) maksettiin itse :)

Vieläkään ymmärrä oliko kiire saada mut naimisiin (takana villi nuoruus...) vai mistä johtu :)

Niin ja sormukset maksettiin ihan ite !!

No mentiin maistraatissa joten maksua ei paljoo tullu sormuksen lisäks, mutta jo aiemmin miun vanhemmat sano ite että hyö haluaa maksaa ruokakulut ja äiti olis tehnytkin (pitää pitopalvelua) ruoat ja tarjoilu vain olisi otettu ulkopuolelta.

Mun hääni peruuntuivat, mutta vahnempani olisivat maksaneet ne kuten maksoivat systerinkin häät. Ovat sen verran vanhanaikaisia, että heidän mielestään sulhasen vanhemmat järjestävät kihlajaiset ja morsiamen vanhemmat häät. Jos mun tyttäreni joskus menee naimisiin, niin jatkan perinnettä eli mä maksan hänen häänsä.

Säästettiin vuoden mittaan kaikki mahdollinen "ylijäämä".
Apua saatiin siten, että kaveri videoi ilmaiseksi, ex-poikaystävä ( :D ) otti hääkuvat, vain kuvien teettäminen maksoi. Bändin porukka oli vanhempien kavereita, tulivat bensakustannuksilla, äiti teki hääkimpun ja ompeli morsiusneitojen puvut... Eli vaikka ei suoraa rahallista apua saatu, niin tuollaista talkootyöapua, mikä alensi kustannuksia huomattavasti.

Me säästettiin reilu puol vuotta näitä häitä varten.
Ei tullut mieleenkään että oltais maksatettu kellään muulla, eikä kukaan kyllä meille rahaa näihin tyrkyttänytkään.

Meillä tosin kuvauksen hoiti ystävä häälahjana joten vähän säästettiin siinä.

Yhteistyössä