Miten olette kertoneet miehellenne raskaudesta?

  • Viestiketjun aloittaja marsu
  • Ensimmäinen viesti
Me myöskin testattiin yhdessä, tosin tulos tuli mulla tikkuun aivan välittömästi, siis ennen kuin ehdin edes vessasta ulos joten näin sen ennen miestä kun se testi oli siis mulla kädessä ja se viiva ilmesty heti... (oli tarkoitus että hän näkee ensin, mutta ei onnistunutkaan niin!!) Sanoin sit järyttyneenä että tähän tuli jo viivat ja yhdessä siinä ei meinattu uskoa silmiämme luettiin paketti moneen kertaan läpi ja sit tajuttiin että todellakin olinraskaana ja oltiin molemmat onnesta mykkinä.
Soitin sit heti siskolle, sanoin että ARVAA MITÄ ja se arvas heti, vaikka ei mitäänpuhetta raskaudesta edes ollut ollut! Samoin äitini arvasi ennen kuin ehdin sanomaan mitään, kun kysyi mitä meille kuuluu ja mä hihittelin... niin arvas heti siitä. Muille ystäville kerroin ihan vaan, että olen raskaana ja että meille on tulossa vauva, ja kyllä siit äiloa riitti, vaikka tylsästi ehkä kerrottiinkin (hymy leveänä!!)
 
Kirvash
Me oltiin miehen kanssa puhuttu mahdollisesta raskaudesta ja tein testin eräänä päivänä töistä tullessani. Kaverille soitin heti ensimmäisenä, "Kaksi viivaa..." ja sitten olin puhelimessa hiljaa viisitoista minuuttia kunnes aloin hokemaan, "Apua, mitä mä teen, mitä mä teen, ihan oikeesti mä en tiedä mitä tehdä."

Siis tiedossahan oli että suojaamattomasta seksistä (ja suojatustakin) voi tulla raskaaksi, mutta mulle olivat lääkärit sanoneet että mulla on tod. näk. 5% mahdollisuus saada lapsia ja mulla kävi källi Evrojen kanssa, kerrasta nappasi.

Miehelle... Sanoin että tollanen ois, ja näytin tikun. Se kysy vielä että mitä tää nyt sit kertoo, vaikka tiesi täysin itsekin. Totesi että jaahas. Se oli ihan innoissaan, mä olin lähinnä järkyttynyt.

Anopille soitti mies, minä soitin äidilleni seuraavana päivänä. Mun isälle ja veljelle kerrottiin kanssa seuraavana päivänä kun me oltiin lähdössä ruotsinristeilylle neljästään.

Me istuttiin laivalla pöydässä ja kun laiva lähti satamasta me ukon kanssa myhäiltiin, istuttiin vierekkäin ja mun isä ja veli meitä vastapäätä. Mä sanoin: "Nyt ois kuule sellanen juttu, että teistä tulee ukki ja eno." Oikeesti, veljen leuka tippui maahan, silmät suurina tuijotti epäuskoisena. Isä taas katsoi mua ja miestä silmiä siristellen ja mutisi tyyliin, "Ei jumankauta, voi hemmetti..." kunnes naurahti ja onnitteli, kyseli läjän kysymyksiä ja raahasi miehen kättelyn jälkeen sikarille ja konjakille baariin.

Tuosta mun isälle ja veljelle kertomisesta on kyllä hauskat muistot :D
 

Yhteistyössä