Miten olette kertoneet miehellenne raskaudesta?

  • Viestiketjun aloittaja marsu
  • Ensimmäinen viesti
marsu
Oletteko vaan sanonut että joo oon muuten raskaana vai ootteko keksinyt jonku mielikuvituksellisemman tavan? :p

Entäs muille lähisukulaisille? Haluisin kertoo ton asian vähä eri tavalla mut en keksi miten =D
 
Miehelle kertominen: äitienpäivää edeltävänä yönä, heräsin klo 03 ja tiesin että nyt on testi tehtävä. Tikkuun tuli hienosti heti kaksi viivaa, hyppäsin sänkyyn tikun kanssa, laitoin lukulampun päälle ja kiljuin miehelle että tikussa on kaksi viivaa :D
raukkaparka ei tajunnut ollenkaan mitä siinä vauhkosin ennen kuin sanoin että meille tulee vauva =)
 
No joku oli laittanut yhden pullan uuniin kun mies tuli töistä...mies sitten ihmetellyt mikäs...sanonut vaan että pulla on uunissa:)Tai jotenkin noin se meni.

me ollaan aina tehty yhessä testi,että ei ole omaa kokemusta.
 
marsu
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Miehelle kertominen: äitienpäivää edeltävänä yönä, heräsin klo 03 ja tiesin että nyt on testi tehtävä. Tikkuun tuli hienosti heti kaksi viivaa, hyppäsin sänkyyn tikun kanssa, laitoin lukulampun päälle ja kiljuin miehelle että tikussa on kaksi viivaa :D
raukkaparka ei tajunnut ollenkaan mitä siinä vauhkosin ennen kuin sanoin että meille tulee vauva =)
nyt repesin kyllä tälle :D
 
Miehelle yleensä vaan olen todennut asian... siitä on monesti ehditty jo pari sanaa haastaakin, että aion tehdä testin tmv.

Tästä kuopuksesta kerroin siskoilleni toteamalla, että mulla on raskausajan diabetes... ja olin silloin jo rv 28+jotain... Ei oltu nähty pitkään aikaan, ja en vaan ollut tullut aiemmin sanoneeksi.
 
cukkis
lisää kokemuksia....minäkin juuri tätä mietin miten kertoisin kun haluisin että olisi jotenkin erilaista kun vaan että susta tulee toisen kerran isä...sitä olen miettinyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Miehelle kertominen: äitienpäivää edeltävänä yönä, heräsin klo 03 ja tiesin että nyt on testi tehtävä. Tikkuun tuli hienosti heti kaksi viivaa, hyppäsin sänkyyn tikun kanssa, laitoin lukulampun päälle ja kiljuin miehelle että tikussa on kaksi viivaa :D
raukkaparka ei tajunnut ollenkaan mitä siinä vauhkosin ennen kuin sanoin että meille tulee vauva =)
nyt repesin kyllä tälle :D
plussaa oli siis odotettu 11kk niin olin ehkä hippasen onneissani kun pitkä odotus oli palkittu :D nyt menossa rv 15
 
Iha vaa tekstarin laitoin et HAAMU tuli! Me saadaan vauva!! tms. Sitä ennen jo olin haamuista puhunu ja dpo12 tul haamujen haamu jota mies ei ees nähny vaikka katsoi :D sit jo näki vähä vahvemman sillo dpo13 ja dpo14 sit pistin sille tekstarin ko sillo se ol töissä ja ol pyytäny mua ilmottaan, et miten kävi :)
 
Mun kultsi ei innostu mistään. Ei siis yhtään mistään. Joten ihan vaan vittuillakseni ilmoittaisin sen ohimennen, jotta niin joo laskettu aika on sit silloin ja silloin.
Sen innostuneimman fiilisken säästän sit kavereille :D
 
marsu
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja marsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Miehelle kertominen: äitienpäivää edeltävänä yönä, heräsin klo 03 ja tiesin että nyt on testi tehtävä. Tikkuun tuli hienosti heti kaksi viivaa, hyppäsin sänkyyn tikun kanssa, laitoin lukulampun päälle ja kiljuin miehelle että tikussa on kaksi viivaa :D
raukkaparka ei tajunnut ollenkaan mitä siinä vauhkosin ennen kuin sanoin että meille tulee vauva =)
nyt repesin kyllä tälle :D
plussaa oli siis odotettu 11kk niin olin ehkä hippasen onneissani kun pitkä odotus oli palkittu :D nyt menossa rv 15
no onnea sulle sitten vaan :) ja ihanaa raskausaikaa!
 
vieras
mä soitin, keskustelu meni jotenkin näin
Minä:Moi
Ex:Moi
M:Ostin sen testin tänään.
E: Niin
M:ja teinkin sen jo tänään.
E: Niin
M: Mä olen raskaana
E: Ei voi olla totta. Mä arvasin, olis pitänyt hakea sulle ne katumuspillerit silloin... Ei Ei Ei mä en haluu.

Ja ei halunut, se läks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä soitin, keskustelu meni jotenkin näin
Minä:Moi
Ex:Moi
M:Ostin sen testin tänään.
E: Niin
M:ja teinkin sen jo tänään.
E: Niin
M: Mä olen raskaana
E: Ei voi olla totta. Mä arvasin, olis pitänyt hakea sulle ne katumuspillerit silloin... Ei Ei Ei mä en haluu.

Ja ei halunut, se läks.

No höh :(.
 

Yhteistyössä