Miten olet kostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuoleton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hammasharja kävi pöntössä pikku uiskennolla, kaavin oikein kunnolla reunojenkin alta :) Mahtanut tuoksua henki raikkaalta kun käynyt panonsa luona vähän pusuttelemassa ;) plus idiootti ei ole tajunnut edelleenkään vaihtaa fb salasanaa :) käyn hakemassa päivän huumorit lukemalla sen mulkun juttuja...

Ajattelin kostaa eksälle elämällä hyvää elämää: hankkimalla kunnon ammatin, saamalla hyvä palkkaisen työn, näkemällä maailmaa ja hankkien paljon elämyksiä. Sitten nauran räkäisesti kun se on edelleen siellä samassa tuppukylässä, kouluttamattomana ja surkeassa työssä surkealla palkalla.

[QUOTE="vieras";28996210]Ajattelin kostaa eksälle elämällä hyvää elämää: hankkimalla kunnon ammatin, saamalla hyvä palkkaisen työn, näkemällä maailmaa ja hankkien paljon elämyksiä. Sitten nauran räkäisesti kun se on edelleen siellä samassa tuppukylässä, kouluttamattomana ja surkeassa työssä surkealla palkalla.[/QUOTE]
Tällainen positiivinen "kosto" on mun mielestäni paras tapa kostaa, jos sellaista on. Tosin ymmärrän kyllä tuon hammasharja-kostonkin, joskus tuollainen pieni viaton kosto helpottaa kummasti. Luin tästä joskus jonkun tutkimuksenkin.

[QUOTE="vieras";28985387]Ei tarvitse edes pahantekijälle käydä huonosti tai itse olla parempi, vaan käytännöllisesti arvellen voi sanoa, että tutka petti siinä millaisilla ihmisillä itsensä ympäröi. Harvat ikävät ihmiset ihan puskista iskevät vyön alle, vaan useimmiten niille antaa itse mahdollisuuden olemalla väärillä odotuksilla liikkeellä.[/QUOTE]

Sukulaisia ei voi valita eikä esimiehiä töissä...Anyway, en hyväksy kostamista missään tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja paraslääkitys;28996119:
Hammasharja kävi pöntössä pikku uiskennolla, kaavin oikein kunnolla reunojenkin alta :) Mahtanut tuoksua henki raikkaalta kun käynyt panonsa luona vähän pusuttelemassa ;) plus idiootti ei ole tajunnut edelleenkään vaihtaa fb salasanaa :) käyn hakemassa päivän huumorit lukemalla sen mulkun juttuja...

just just...ja hyvässä lykyssä toinen ei edelleenkään tajunnut mitään. Mutta ei se mitään kun sinä siellä naureskelet itseksesi ja se idiootti edelleen elelee omaa onnellista elämää.

[QUOTE="vieras";28996402]just just...ja hyvässä lykyssä toinen ei edelleenkään tajunnut mitään. Mutta ei se mitään kun sinä siellä naureskelet itseksesi ja se idiootti edelleen elelee omaa onnellista elämää.[/QUOTE]

No mutta jos kirjoittaja pääsee todella naureskelemaan puolisolleen, niin täähän oikeastaan kertoo vain sitä, että kirjoittajalla on helvetin likainen vessanpytty, mitä ei juurikaan siivota.

Hyvä elämä on paras kosto! Exälle haudoin kostoa monet kerran, niin monta kertaa se valehteli, petti ja valehteli uudestaa ja vielä kielsi kaiken kiinni jäätyään. Monet kerrat oon saanu todeta, että mun hyvä elämä on saanut sen kiehumaan, tavalla tai toisella. Toisaalta sain mä pienen koston eron aikaan, kun sain kuulla hänen ja uuden tyttiksen vauvasta. Sain hänet vakuuttuneeksi isyystestin tärkeydestä ym ja myönnän tehneeni sen ilkeyttäni, mutta sainpa kostettua edes osan siitä paskasta, mitä he mulle aiheuttivat.

Yhteistyössä