Miten ois tälläinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
799203484791994.jpg

Mä olen aina sanonut että valkoista koiraa en ikinä ota, mutta mä kyllä ihan oikeasti tykkään tästä valkoisesta bokserista, kun oikein aloin kuvia katselemaan. Jotenkin niin lutunen. :heart:

Onpa iso pää vartaloon verrattuna *iltablondina* :D kuulosti muuten vähän kuin miehen autopuheilta, valkoista autoa en huoli, siinä näkyy ruostekin niin hyvin. Minkä rotuinen tuo koira on? Ja sanottiinhan se rotu viestissäsi, kun vain ymmärsin lukea =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Onpa iso pää vartaloon verrattuna *iltablondina* :D kuulosti muuten vähän kuin miehen autopuheilta, valkoista autoa en huoli, siinä näkyy ruostekin niin hyvin. Minkä rotuinen tuo koira on? Ja sanottiinhan se rotu viestissäsi, kun vain ymmärsin lukea =)

Tiedätkö mä olen niin nirso ihan oikeasti kaikkien värien suhteen, että auton pitää olla musta. Ja koiran musta tai ruskea, että se on mun näköinen ja sopii mun sohvalleni makaamaan. Ei minkään käytännön seikkojen takia, ainoastaan mun turhamaisuuttani. Mutta tää on kyllä söötti, ei voi mitään. :D

Mä oon aina ollu sitä mieltä, et koiralla pitää olla 3 k:ta, eli: Kuono, Karvaa ja Kokoa. Ei meille, mut voi sopia teille. Ja valkoisessa koirassa ei oo mitään vikaa...(itellänikin on)

Yhteistyössä