MIten nuo julkkikset onnistuu olemaan hyvännäköisiä raskaanakin ja heti synnytyksen jälkeen? :0 Murr..

  • Viestiketjun aloittaja miksi näin
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
[QUOTE="vieraana";24811559]Riippunee lähtölukemista :D[/QUOTE]

Tuskin kukaan ainakaan on lähtölukemissa 20 kiloa alipainoinenkaan. Jos kerran on niin mukavaa olla rennosti ja syödä, niin mikä vaikeus on myöntää, että oli raskausaikana lihava?
 
"vieras"
Julkkisten työ on pysyä hyvännäköisenä. Jos rupsahtaa ja lihoo niin juorulehdet kohisee siitä viikkotolkulla. Sitten loppuu työt, kun kellään ei enää rupsahtanut ex-laulaja kiinnosta eikä rupsahtanut elokuvatähti saa enää töitä. Vaatii melkoista kuria eikä ole herkkua olla huipulla.
 
"vieras"
[QUOTE="mmmmmm";24811358]Kuulehan pikkuapina. Mä en esim alkanut syödä yhtään enempää raskausaikana, mutta pahoinvoinnin ja suppareiden takia olin liikuntakyvytön koko raskauden. Ennen raskautta uin, nyrkkeilin ja juoksin. Niin vaan tuli yli 20 kg painoa raskauden aikana jota nyt pudottelen.

Että ei se aina mässäämisestä ole kiinni.[/QUOTE]

Täytyy syödä kulutuksen mukaan,jos kulutus vähenee,pitää myös ruokamäärää vähentää.
Ja jotkut syö kirjaimellisesti kahden edestä vaikka lisäenergiaa tarvitaan n.200kcl raskaana ollessa per päivä.
Ja jäähän kilot useimmilla synnyttäessä,viimeistään imettäessä ja ottaesssa liikunnan taas mukaan normi elämään.
 
spedeps
Niillä on kato vara palkata personal trainerit ja omat kokit yms. ja sitten kun se lapsi syntyy, on lapsenvahdit että äiti pääsee treenaamaan. Mutta kysymys kuuluu: milloin ne keskittyy siihen lapseen kun kaikki pyörii vaan oman ulkonäön ympärillä?
Hah. Miten perusmamma keskittyy lapseen kun kaikki pyörii oman ulkonäön ympärillä? Muorit mättää paskaruokaa naamaansa ja itkee tunnin päivässä isoa persettänsä.

Vähemmällä pääsisi kun söisi niin kuin normaalit ihmiset ja kävisi lenkillä.
 
no just
Kyllä minusta on normaalimpaa lihoa vaikka se 20 kiloa raskausaikana kuin rääkätä itseään ja näännyttää itseään väkisin. Ei niihin kiloihin kuole! Ei voi olla tulevalle äidille oma itse ja ulkonäkö noin tärkeä:eek:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kuinkas näin;24811257:
Miten se estää keskittymästä lapseen, että syö terveellisesti ja treenaa raskausjan ja aloittaa treenin (pari tuntia päivässä) pian synnytyksen jälkeen?

Itsekin söin todella terveellisesti ja treenasin raskauden aikana. Samalla vaivalla sitä syö hyvin kuin söisi huonomminkin. Treeniajat taas ovat järjestelykysymyksiä. Itse aloitin treenin taas melko pian synnytyksen jälkeen, 5-6 kertaa viikossa 1-2 tuntia kerrallaan, lisäksi hyötyliikuntaa. Mut mun lapsella on myös isä, ei ollut ongelmia sen kanssa, että ei olisi ollut varaa palkata lastenhoitajaa eikä pääsisi treenaamaan.
Mä repesin niin pahasti, etten voinut kolmeen viikkon istua. Vessassa käynti oli TUSKAA! Lapsi söi kahden tunnin välein, paitsi illalla yhden tunnin välein. Oli kesän kuumin aika, 35 astetta ulkona ja sisällä.

Ihan jo muutaman viikon valvomisen perästä olin ihan zombie. Ja kyllä, meilläkin on iskä joka hoiti, mutta olin jo niin ylikierroksilla etten saanut unta silleen instant - ennen seuraavaa syöttöä. En myöskään saanut lypsettyä enkä pumpattua maitoa enempää kuin 20 ml kerralla.

Kun lapsi olli vähän isompi, se nukkui vähän enemmän - mutta vain liikkuvissa kärryissä. Eli sain toki liikuntaa.

Mutta ei se näitä selluliittejä ja suonikohjuja mihinkään vienyt. Kumpaakin on ollut 18-vuotiaasta lähtien. En ole koskaan ollut ylipainoinen, synnäriltä lähdin kotiin samassa painossa kuin mitä olin ennen raskautta.
 
"heh"
Kyllä minusta on normaalimpaa lihoa vaikka se 20 kiloa raskausaikana kuin rääkätä itseään ja näännyttää itseään väkisin. Ei niihin kiloihin kuole! Ei voi olla tulevalle äidille oma itse ja ulkonäkö noin tärkeä:eek:
Mistä näännyttämisestä puhut? Oisko sulla suhde ruokaan hieman vääristynyt, jos sun mielestä on näännyttämistä, jos syö vain sen verran, kun kuluttaa? Miksi ulkonäkö ei saa olla äidille tärkeä? Kyllä mulle ainakin on ja siksi näytänkin hyvältä, koska välitän siitä. En näe, että rupsahtaminen tekisi kenestäkään hyvää äitiä, se tekee ainoastaan rupsahtaneeksi.
 

Yhteistyössä