Alkuperäinen kirjoittaja kuinkas näin;24811257:
Miten se estää keskittymästä lapseen, että syö terveellisesti ja treenaa raskausjan ja aloittaa treenin (pari tuntia päivässä) pian synnytyksen jälkeen?
Itsekin söin todella terveellisesti ja treenasin raskauden aikana. Samalla vaivalla sitä syö hyvin kuin söisi huonomminkin. Treeniajat taas ovat järjestelykysymyksiä. Itse aloitin treenin taas melko pian synnytyksen jälkeen, 5-6 kertaa viikossa 1-2 tuntia kerrallaan, lisäksi hyötyliikuntaa. Mut mun lapsella on myös isä, ei ollut ongelmia sen kanssa, että ei olisi ollut varaa palkata lastenhoitajaa eikä pääsisi treenaamaan.
Mä repesin niin pahasti, etten voinut kolmeen viikkon istua. Vessassa käynti oli TUSKAA! Lapsi söi kahden tunnin välein, paitsi illalla yhden tunnin välein. Oli kesän kuumin aika, 35 astetta ulkona ja sisällä.
Ihan jo muutaman viikon valvomisen perästä olin ihan zombie. Ja kyllä, meilläkin on iskä joka hoiti, mutta olin jo niin ylikierroksilla etten saanut unta silleen instant - ennen seuraavaa syöttöä. En myöskään saanut lypsettyä enkä pumpattua maitoa enempää kuin 20 ml kerralla.
Kun lapsi olli vähän isompi, se nukkui vähän enemmän - mutta vain liikkuvissa kärryissä. Eli sain toki liikuntaa.
Mutta ei se näitä selluliittejä ja suonikohjuja mihinkään vienyt. Kumpaakin on ollut 18-vuotiaasta lähtien. En ole koskaan ollut ylipainoinen, synnäriltä lähdin kotiin samassa painossa kuin mitä olin ennen raskautta.