miten nopeasti raskaaksi

Meillä tähän ekaan ja ainoaan YKSI KERTA!

Neuvolalääkäri oli vähän ihmeissään jälkitarkastuksessa kun kuuli sen. Ikää on 39 v... Toivottavasti seuraava tulee yhtä helposti, tuppaa vähän aika käymään vähiin muuten.
 
Voi teitä, meillä meni ekaan kymmenen kuukautiskiertoa, toista ei olla vielä suunniteltukaan (ts ei varmaan ainakaan vuoteen tuu tapahtumaan mitään). Täytyy kyllä sanoo, että kun silloin kymmenennen kierron aikaan kuuli "vahingossa" raskaaksi tulleista tutuista ja ennenkaikkea yhdestä teiniraskaudesta, tuntui pikkasen epäreilulta. Nyt kuitenkin onnellinen, että onnistui! :)
 
Tämä esikoinen tärppäsi runsaan puolen vuoden jälkeen ehkäisyn lopettamisesta. Tosin ei kyllä 'yrittämällä yritetty', vaan ajateltiin, että tulee, jos on tullakseen. Kaveripiirissä on ollut tuota väkisinyrittämistä niin paljon, että totesimme, että se ei meille sovi.
Päätimme, ettemme ota asiasta stressiä ja se näytti meidän kohdalla toimivan.... Niin, ikää on tällä hetkellä 33v.
 
ESIKOISESTA PILLERIT LOPETIN LOKAKUUSSA JA HELMIKUUSSA OLIN RASKAANA. OLIN SILLOIN 29 V. NYT ON YRITYS PÄÄLLÄ, LOKAKUUSSA TAASEN ON JÄTETTY PILLERIT POIS EIKÄ VIELÄ OLE TAPAHTUNUT MITÄÄN, NYT OLEN 33 V. :xmas:
 
koukero
ekaa tulin heti raskaaksi ja meni kesken sitten en tullut normaalimenetelmin vaan 2v.päästä 3 inseminaatio tärppäs.toinen lapsi sai alkunsa toisesta terolut kiekosta.eli olin yhteensä noin 4-5v.ilman ehkäisyä.joten älä menetä toivoasi.tuntuu että muilla tärpännyt katseesta.
 
bambam
Eka ja toka tuli kuin käskystä,mut kolmas syntyi clomifenin ja terolutin syömisellä(irrottavat munasolua),neljäs oli"ihme",sillä mulla ei pitäny toimia enää mikään tuola munasarjoissa ja lääkärikin lupasi ettei tarvii ehkäsyäkään enään,mut ONNEX kävi tuo ihme! :heart:
 
happy
ekaa kaks vuotta , tokaa 4v ja kolmas sit sai alkun alle kuukaus pillereitten lopettamisesta..
kolmas oli ainoa , josta sanoin, että jos ei yhdelle kesälle tärppää , paan piuhat poikki enkä enää itke niinkuin kaks ekaa yritystä.

 

Yhteistyössä