Miten niin epäreilua, ettei kaikki halukkaat saa lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Realisti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Realisti"

Vieras
Outo ajattelutapa, että se on väärin ja epäreilua, ettei toiset tule raskaaksi vaikka sitä kuinka toivoo.
Miten niin väärin? Miten niin epäreilua?
Yleensä lapsia haluavat on aikuisia, joten luulisi heidän jo käsittävän, ettei tässä elämässä aina saa mitä haluaa.

Olisin minäkin halunnut vanheta mieheni kanssa, jakaa hänen kanssa kaikki hetket, mutta kohtalo puuttui peliin ja hän kuoli.
En kuitenkaan ole sitä mieltä, että on epäreilua kun monilla muilla on elossa oleva mies. Elämä antaa ja elämä ottaa, eikä kaikkea voi saada..

Tottakai se on epäreilua.. Moni asia on epäreilua. Epäreilumpaa on se, että ihminen joka haluaa tappaa lapsensa tulee raskaaksi - ja tappaa lapsensa. Ei voi mitään, vaikka ketuttaa.

Leskeksi jäämistä ja lapsettomuutta ei voi verrata keskenään noin päin, mutta esim. lapseton toivoo ja haluaa lapsen, kai sinäkin (lesket yleensäkin) toivoo ja haluaisi että oma puoliso olisi edelleen rinnalla..?

Vaikka menetit miehen, et menettänyt kykyäsi saada lapsia. Ja voit vielä saada uuden miehenkin. Minä en saa lapsia, vaikka haluaisin, eikä miehenikään. Joten epäreiluahan tämä on jopa sinuun verrattuna.

[QUOTE="vieras";26667129]Vaikka menetit miehen, et menettänyt kykyäsi saada lapsia. Ja voit vielä saada uuden miehenkin. Minä en saa lapsia, vaikka haluaisin, eikä miehenikään. Joten epäreiluahan tämä on jopa sinuun verrattuna.[/QUOTE]

Ihan miten sen ottaa. Toiset tekisi mitä vaan saadakseen lapsia,ja mä teksin mitä vaan saadakseni mieheni takisin.
Voihan lapsetonkin adoptoida, ihan kuten mä voin löytää uuden miehen. Mutta entä jos mä haluan just sen oman mieheni, jota en millään voi saada enää.

[QUOTE="vieras";26667129]Vaikka menetit miehen, et menettänyt kykyäsi saada lapsia. Ja voit vielä saada uuden miehenkin. Minä en saa lapsia, vaikka haluaisin, eikä miehenikään. Joten epäreiluahan tämä on jopa sinuun verrattuna.[/QUOTE]

En mä nyt kyllä mitenkään lähtisi vertailemaan kenen kohtalo on epäreilumpi. Elämä nyt on vaan on epäreilua. Suoraan sanottuna ihan perseestä usein. Deal with it.

Yhteistyössä