en oo huomannut
Mä oon kyllä katkera monestakin asiasta, mutta miten se mielen myrkyttyminen näkyy niinku normaalielämässä?
Ihmisestä tulee vähitellen sellainen, että se näkee kaikissa asioissa vain ikäviä puolia ja suurin osa jutuista on negatiivisia. Sellainen ihminen on oikesti tosi rasittava jo läheisillekin. Tosi ärsyttäväkin. Ei sitä itse varmaan niin huomaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja en oo huomannut:Mä oon kyllä katkera monestakin asiasta, mutta miten se mielen myrkyttyminen näkyy niinku normaalielämässä?
voi päästä eroon. jos kerrot millaisista asioista sun katkeruus on muodustunut niin voinen auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:voiko siitä katkeruudesta sitten päästä jollain tavalla eroon, kun se on tullut? Ei liene helppoa?
mulla on kaksi sellaista, joita en voisi kuvitellakaan enää hyväksyväni elämääni millään muotoa tai jolle voisin kuvitella puhuvani enää koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No okei, taisitpa vetää palon nenään mun kommentista tosta toisesta ketjusta. Mun mielestä katkeruus vie turhaa energiaa ja tekee paskalle fiilikselle. Sitä hautoo ja hautoo ja se pyörii mielessä. Joskus se voi mennä niin pitkälle, ettei voi tehdä mitään eikä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolle on katkera.
Tää oli mun mielipide..
Voi hyvää päivää, kasva jo aikuiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Höpö höpö Ite on katkera vain yhdestä asiasta ja that's it en mä muusta o katkera enkä pilaa muiden elämää,mutta yritän kovasti sen yhden elämään vaikuttaa negatiivisesti vaikkei se onnistu ja toinen ei tunne syylisyyttä/katumusta teostaan. Kyseessä huoraaminen kaksosille.Kyseessä on naispuolinen henkilö joka antoi persettä kaksoispojille joista toinen on avopuolisoni :-( Sen lisäksi kaikkien silmissä mä on paha ja mussa on se vika ja tää muija teki oikein.Lisäks se hymyilee ja teeskentelee ja mun pitäis jäädä kaikista sukujuhlista yms paitsi kun tää horo joka on toisen kaksosen nykynen avopuoliso saa tulla kaikkiin tapahtumiin ja siitä tehtiin jopa veljesten siskon lapsen kummikin
No jätä mokoma juoppo ja etsi parempi. Turha jonkun ukon takia katkeroitua.Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Mä olen katkera miehelleni. Juo kaljaa ja lupailee että lopettaa tissuttelun mutta ei... nytkin vetää kolmatta isoa tölkkiä sillä verukkeella, että oli sauna. Ja siitä tulee APINA yhdenkin kaljan jälkeen...hermo menee.
toinen ihminen on satuttanut mun lasta ja toinen on irtisanonut mut pitkäaikaisesta työsuhteesta, vaikka en lähtenyt sairaslomalle nuorinta odottaessani vaikka supisteli niin, että itkin ja valitin hänelle, että pelkään saavani keskenmenon ja pyysin lupaa hakea sairaslomaa, mutta hän vain sanoi, ettei voi luvata minua sairaslomalle.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:voi päästä eroon. jos kerrot millaisista asioista sun katkeruus on muodustunut niin voinen auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:voiko siitä katkeruudesta sitten päästä jollain tavalla eroon, kun se on tullut? Ei liene helppoa?
periaatteessa kyse on anteeksiannosta ja joissain tapauksissa siitä, että oppii iloitsemaan toisen puolesta eli ei ole harmissaan siitä, että jollain muulla onnisti ja itsellä ei.
tosi kurjaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:toinen ihminen on satuttanut mun lasta ja toinen on irtisanonut mut pitkäaikaisesta työsuhteesta, vaikka en lähtenyt sairaslomalle nuorinta odottaessani vaikka supisteli niin, että itkin ja valitin hänelle, että pelkään saavani keskenmenon ja pyysin lupaa hakea sairaslomaa, mutta hän vain sanoi, ettei voi luvata minua sairaslomalle.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:voi päästä eroon. jos kerrot millaisista asioista sun katkeruus on muodustunut niin voinen auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:voiko siitä katkeruudesta sitten päästä jollain tavalla eroon, kun se on tullut? Ei liene helppoa?
periaatteessa kyse on anteeksiannosta ja joissain tapauksissa siitä, että oppii iloitsemaan toisen puolesta eli ei ole harmissaan siitä, että jollain muulla onnisti ja itsellä ei.
Meillä on sama ongelma! Todella rasittavaa kun lupauksista huolimatta mitään muutosta ei tapahdu vaan aina löytyy uusi veruke minkä takia pitää juoda. Voimia kanssasisarelleni :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Mä olen katkera miehelleni. Juo kaljaa ja lupailee että lopettaa tissuttelun mutta ei... nytkin vetää kolmatta isoa tölkkiä sillä verukkeella, että oli sauna. Ja siitä tulee APINA yhdenkin kaljan jälkeen...hermo menee.
Kiitos! Ja sinne myös <3Alkuperäinen kirjoittaja SaaNa85:Meillä on sama ongelma! Todella rasittavaa kun lupauksista huolimatta mitään muutosta ei tapahdu vaan aina löytyy uusi veruke minkä takia pitää juoda. Voimia kanssasisarelleni :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Mä olen katkera miehelleni. Juo kaljaa ja lupailee että lopettaa tissuttelun mutta ei... nytkin vetää kolmatta isoa tölkkiä sillä verukkeella, että oli sauna. Ja siitä tulee APINA yhdenkin kaljan jälkeen...hermo menee.