V
vieras
Vieras
kun kelan sivullahan on että voi, mutta miten sinne sitten liitetään se todistus raskauden kestosta?
onko kukaan netin kautta hakenu?
onko kukaan netin kautta hakenu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kp:Liitteen lähetät erikseen kelaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jup:mä muistelisin, et neuvola lähetti raskaustodistuksen eteenpäin. ja mä vaan sit netissä tein sen hakemuksen...vai voinko muistaa ihan väärin?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jup:mä muistelisin, et neuvola lähetti raskaustodistuksen eteenpäin. ja mä vaan sit netissä tein sen hakemuksen...vai voinko muistaa ihan väärin?!?!
minä oon ainakin joka kerta (4) saanut ihan käteen sen lapun joka sitten pitää itse toimittaa kelaan.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jup:mä muistelisin, et neuvola lähetti raskaustodistuksen eteenpäin. ja mä vaan sit netissä tein sen hakemuksen...vai voinko muistaa ihan väärin?!?!
minä oon ainakin joka kerta (4) saanut ihan käteen sen lapun joka sitten pitää itse toimittaa kelaan.
Niin mäkin. Jälkitarkastustodistuksen on neuvola toimittanut.