miten näitä äitiysavustusjuttuja voi hakea netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jup:
mä muistelisin, et neuvola lähetti raskaustodistuksen eteenpäin. ja mä vaan sit netissä tein sen hakemuksen...vai voinko muistaa ihan väärin?!?!

minä oon ainakin joka kerta (4) saanut ihan käteen sen lapun joka sitten pitää itse toimittaa kelaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä muistelisin, et neuvola lähetti raskaustodistuksen eteenpäin. ja mä vaan sit netissä tein sen hakemuksen...vai voinko muistaa ihan väärin?!?!

minä oon ainakin joka kerta (4) saanut ihan käteen sen lapun joka sitten pitää itse toimittaa kelaan.

Niin mäkin. Jälkitarkastustodistuksen on neuvola toimittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin mäkin. Jälkitarkastustodistuksen on neuvola toimittanut.

Niin se olikin, et jälkitarkastus todistus lähetettiin mun puolesta...mä vähän mieteinkin et muistanko väärin ja muistinhan mä!!!!
Eli joo kelan paprut ja raskaustodistuksen sain neuvolasta ja vein ne itse kelaan...siellä sainkin kuulla sit et yksi paperi vielä puuttuu. eli todistus työnantajalta.

Yhteistyössä