Miten mun lasten isä voi olla tällainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Valehteli ihan päin naamaa mulle ja lapsille, sanoi hakevansa vain mun autosta cd-levyä. Lapset odotti isiä että tulisi vielä sanomaan hyvää yötä ennen kuin lähtee. Tuntia myöhemmin soitti ja sano ett oli ottanutkin mun auton ja mennyt kotiinsa. Ollaan siis erottu. Hän olisi halunnut lainata autoa ja kun en antanut, niin otti sen sitten. En antanut koska tarttin autoa huomenna, no kai me sit kävelään sinne lääkäriin aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
no sitä mä mietin ett soittasin poliisille. mut kun en ees tiiä missä ex nykysin asuu

No eikö sit olis ihan syytäkin soittaa!

sitä minäkin ihmettelen. onko ne lapset joskus sen luona? niin ettet tiedä missä ne on? luulisi nyt että äidin pitää tietää missä lasten isä asuu, vaikka lapset ei siellä yksin aikaa viettäisikään. aika outoa toimintaa SINULTA.

Kyllä ne poliisit sen osotteen selville saa. Ja saathan säkin ku johki eniroon soitat. Teet ukolle selväks, että tollanen peli ei vetele, ja ilmotat poliisille jos auto ei pihaan tuu heti. Hitto mikä törppö. :o

Kyllä kyseessä on ajoneuvon luvaton haltuun otto. Tästä kannattaa kertoa tälle miehelle ja ilmoittaa rauhallisesti, että palauttaa auton välittömästi tai ilmoitat poliisille. Ja lupaat, että seuraavan kerran ilmoitat joka tapauksessa.

Joskus ex-miesten kanssa on oltava tiukkana. Ei kannata päästää omia vihan ja ärsyyntymisen tunteita valloilleen, vaan ajatella asioita kylmän rauhallisesti. Useimmiten silloin toinenkin osapuoli rauhoittuu. Nimittäin kertomasi kuulostaa siltä, että ex-miehesi on onnistunut tavoitteessaan - ei saada auto, vaan pillastuttaa Sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja muuten:
no sitä mä mietin ett soittasin poliisille. mut kun en ees tiiä missä ex nykysin asuu

sitä minäkin ihmettelen. onko ne lapset joskus sen luona? niin ettet tiedä missä ne on? luulisi nyt että äidin pitää tietää missä lasten isä asuu, vaikka lapset ei siellä yksin aikaa viettäisikään. aika outoa toimintaa SINULTA.

Soitappa ap poliisille...Vähän näpäytät eksääs

Ei lapset ole koskaan sen luona. Miehellä ei ole vakituista asuntoa, osoite on kaverille, mut ei asu siellä. Mistä ihmeestä mä saan tietää missä asuu, jossei mulle kerro?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei lapset ole koskaan sen luona. Miehellä ei ole vakituista asuntoa, osoite on kaverille, mut ei asu siellä. Mistä ihmeestä mä saan tietää missä asuu, jossei mulle kerro?

No miten sä tommosen edes päästät autoos cd:tä hakemaan? Soita nyt ne kytät ennenku se myy sun autos johonkin.

Ilmoita poliisille että exä on ottanut autosi luvattomasti haltuunsa. Kyllä sä varmaan tiedät miehen koko nimen ja ainakin sotun alkuosan, jos et jopa loppuakin. Kyllä poliisit niillä tiedoilla jo saavat selville miehen osoitetiedot. Mutta jos on kirjoilla jossain kaverin kämpillä mutta ei ole oikeasti siellä niin poliisit saattavat ilmoittaa jopa paikalliseen taksikeskukseen auton tiedot jolloin kaikki taksikuskit ajellessaan ympäriinsä saattavat bongata auton jostain ja ilmoittavat siitä.

Laitoin nyt miehelle viestin kun ei yllätys vastaa mulle, ett auto takaisin tai soitan poliisit. Saa nähdä vastaako ees.

Mies on ennenkin lainannut autoa ja kaikki mennyt ok, on tankannut jne. Mut siis ei lainaa enää.

Exäsi jatkaa noita temppujaan juuri niin pitkää kuin sinä annat hänen, ja pahemmiksi vaan voivat muuttua. Kannattaa pistää kerrasta poika ruotuun ettei tule enää mieleen temppuilla. Soita poliisit. He saavat selville poitsun olinpaikan ja autosi takaisin. Eipä ihan heti sen jälkeen tee moista.

Mitä sä vielä hyvä nainen mietit!!!! EI ole sun tehtäväsi tietää missä se asuu, kyllä ne poliisit sen selvittää. Soitat ulsollesi, että 15 min aikaa palauttaa se auto paikalleen ja aika alkaa NYT. Jos ei näy pihassa varttin päästä, niin teet ilmoituksen poliisille luvattomasta käyttöönotosta. Piste! Jos yrittää selitellä, niin lyöt luurin korvaan. Ei tuo ole mikään neuvottelujuttu, vaan ihan ilmoitusluontoinen asia. Miten ihmeessä sä annat exän kohdella sua ja lasta tuolla tavalla. Eihän se ikinä opi!

Yhteistyössä