miten mun laihdutuksesta koskaan tulee mitään, kun

Niinpä.Meilläkin mies lähti hakemaan pizzaa joten huomenna sitten kävellään peräsuoli pitkällä...Olen kaverin kanssa aloittanut kävelylenkit 3kertaa viikossa ja pikkasen saanut jo painoa alas ja nyt sitten rasvaista pizzaa :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Niinpä.Meilläkin mies lähti hakemaan pizzaa joten huomenna sitten kävellään peräsuoli pitkällä...Olen kaverin kanssa aloittanut kävelylenkit 3kertaa viikossa ja pikkasen saanut jo painoa alas ja nyt sitten rasvaista pizzaa :ashamed: :ashamed:

ja pitsaa oli täälläkin, tänään!! :| :| :|
 
täytyy ota vaan itseään niskasta kiinni. meilläkin paljon herkkuja, muttakun päättää olla syömätä ja muistaa, että kuinka ihana on olla ku on saanut 5 kiloa pois niin ei enää maistukaan.
 
teillä täytyy sopia että pidätte vaikka yhden herkuttelupäivän viikossa ja vain ainoastaan yhtä lajia syötte esim. jäätelöä. ja kerro miehellesi että se tukisi sinua tässä laihdutus operaatiossa, jos pitää saada miehellä herkkuja syödä niin sano että syö salassa ja käy grillillä yksin. zemppiä vaan kyllä se onnistuu :)
 
Mä en kylläkään laihduta ( tarve kyllä olis ;) ) ja maccarin satsit syötiin päivälliseksi... Melkoinen kalori- ja hiilihydraattipommi se Big mac - ateria. Mies voisi syödä vaikka koko perheen maccariateriat eikä silti lihoisi. Mulle riittää jo pelkkä niiden ajattelu..ja kiloja tulee. Tasan ei käy geenit.
 

Yhteistyössä