L
laihduttaja
Vieras
Olen lopen uupunut ylipainooni, pömppövatsaani ja siihen, että näen päivittäin hoikkia, hyväkuntoisia tyttöjä/naisia!! Olen tämän vuoden aikana jostain syystä lihonnut enemmän kuin koskaan :/ Maanantaina aloitin terveellisemmät elämäntavat. Syön terveellisesti ja liikun paljon. En aio syödä muutamaan viikkoon lainkaan karkkia, suklaata, sipsiä, jäätelöä yms. Tulevaisuudessakin yritän syödä niitä vain harvoin ja kohtuudella. Siitä voi tulla vaikeaa, koska rakastan herkkuja ja mässäilyä. Olen kuitenkin jo 5 päivää pysynyt niistä erossa, joten pystyn siihen jatkossakin. Olen yllättynyt tahdonlujuudestani..en olisi uskonut pystyväni vastustamaan herkutteluja. Syön paljon salaattia ja tyydytän herkkuhimot marjoilla ja hedelmillä, en edes tuo kaupasta herkkuja. Lisäksi olen järkännyt itselleni koko ajan niin paljon tekemistä, etten ehdi ajatella syömistä ja herkkuja
Hyvin on toiminut. Jos tekee mieli herkkuja, ajattelen pömppömahaani, kaksoisleukaani ja sitä, että haluan hoikan vartalon! Mun elämässä hyvä/hoikka vartalo ja ulkonäkö voittaa liiallisen herkuttelun!!
Kokeilkaa tekin, varmasti onnistutte!