miten muilla??? (miehistä)

  • Viestiketjun aloittaja harmaaaaaa......
  • Ensimmäinen viesti
harmaaaaaa......
mites muiden perheissä, joissa pieniä alle 3 -vee lapsia. Nouseeko teillä miehet viikonloppuisin ennen äitiä, jos lapsi herää vaikka klo 07???
Kokemuksia kaikilta kaipaan...vaikka perheessä olisikin vain yksi lapsi.... :)


Meillä 1-vuotias tyttö ja minä äiti, olen AINA noussut myös VKL kun lapsi herää.....
 
Joskus nousee käskystä. Minä herään yölläkin kerran-pari tarpeen vaatiessa laittamaan tuttia/ antamaan vesihörpyt. Jos en ole saanut nukuttua ja sanon sen suoraa |O niin kyllä se hyvin noileesti ottaa lapsen ja vie sen pois makkarista ja antaa mun nukkua. Miehellä kun ei noita univaikeuksia ole. Ei se herää yöllä lapsen kitinään ollenkaan, kun on tottunut että minä nousen.
 
harmaaaaaa
oih ja voih....minä kun nousen aina...oli sitten vkl tai arki.......yö tai päivä....

Niin ja työssä käydään molemmat...itellä arkipäivisin nousu ennen klo 05 :/
 
Ei ikinä. Viikonloppuisin siis, koska se on aina yöt töissä :xmas:
Vapaapäivinään kyllä nousee muksujen kanssa jos mä haluan vielä koisata.
Tosin useimmiten me kyllä noustaan koko sakki samaan aikaan touhuamaan.

Tosin nuo onneks heräävät vasta 9 aikoihin. 1½v ja 7kk.

Musta se on epäreilua jos toinen aina joutuu tekemään ja toinen vetää lonkkaa. Koskee muitakin asioita kuin vaan tätä heräämistä.

Kehotan puhumaan miehellesi asiasta.
 
Juh
Meillä vähän vaihtelevasti. Usein vuoropäivin vknloppuna tai sit se joka on noussut eka, saa mennä vielä köllötteleen ku toinen nousee. En suostuis siihen, että mun pitäs aina nousta. Niin ja sillon ku lapset heräs vielä useesti öisin, mies nousi useemmin aamulla.
 
harmaaaaaa......
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ei ikinä. Viikonloppuisin siis, koska se on aina yöt töissä :xmas:
Vapaapäivinään kyllä nousee muksujen kanssa jos mä haluan vielä koisata.
Tosin useimmiten me kyllä noustaan koko sakki samaan aikaan touhuamaan.

Tosin nuo onneks heräävät vasta 9 aikoihin. 1½v ja 7kk.

Musta se on epäreilua jos toinen aina joutuu tekemään ja toinen vetää lonkkaa. Koskee muitakin asioita kuin vaan tätä heräämistä.

Kehotan puhumaan miehellesi asiasta.
Teilläpä kivasti asiat :) niin, mitä meidän arkeen ja vkl tulee, keskusteltu on....tulosta ei ole tullut :´(
 
vieras
meillä yleensä sovitaan, että se, kumpi herää yöherätykset saa aamulla nukkua pidempään ja yleensä tehään just viikonloppuisin niin, että molemmat saa yhden aamun nukkua niin kauan ku haluaa. Viikolla minä hoidan kaikki yö/aamuherätykset, tosin mies lähtee aika monesti jo ennen vauvan heräilyä töihin
 
vieras
Nykyään mies nousee 40% viikonlopuista ja se on meidän historiaan nähden paljon. Lapsia 2. Käyn nykyään töissä ja sen jälkeen mieskin on ruvennut nousemaan lasten kanssa ja menee myös yöherätyksiin. kun olin kotona, hoidin yksin heräämiset ja yövalvomiset.
 
Me noustaan miehen kanssa vuorotellen viikonloppuina... Toisena aamuna siis minä ja toisena mies, jolloin molemmat saa yhtenä aamuna viikossa nukkua pitempään. Lomilla nousen useemmin minä, kun oon herkkäunisempi.
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Harvoin. Jos pyytää, niin sitten. Mutta yleensä vaimoni keittää minulle aamukahvit valmiiksi, vaikka ei itse juokaan.

Vasta näen tällaisenkin nikin :D

Vähän kuin mä exäl keitin aamukahveet ja ite nousin ylös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Harvoin. Jos pyytää, niin sitten. Mutta yleensä vaimoni keittää minulle aamukahvit valmiiksi, vaikka ei itse juokaan.

Vasta näen tällaisenkin nikin :D

Vähän kuin mä exäl keitin aamukahveet ja ite nousin ylös.
Olin ennen kolmen isä, mutta vaihdoin nikkini.
 

Yhteistyössä