Miten muilla äitienpäivä meni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Meillä ei mitään erikoista. Erilaista ruokaa vain tein koko pv ja kakkua, lapset antoivat lahjaksi, itseommeltun laukun, pehmolelun ja pöytäliinan :). Sain kortteja että olen maailman paras, hauskin, luotettavin ja kaunein äiti :heart:. Aina korteista tulee melkein itkua kun lapset jotain kirjoitavat :D. Mies kaukana töissä niin lahjan saan vast kun hän kotiudu...Lasten kanssa vain oli pienet juhlat kotona

Siinähän se, mulla on just keittiöremppa menossa että ei täällä mitään kakkuja tänä vuonna leivottu. Yksikseen oon ollut kun ei täällä tosiaan nyt mitään juhlia voi :D Pidetään kakkukahvit sitte kun remontti on valmis :)

Siinähän se, mulla on just keittiöremppa menossa että ei täällä mitään kakkuja tänä vuonna leivottu. Yksikseen oon ollut kun ei täällä tosiaan nyt mitään juhlia voi :D Pidetään kakkukahvit sitte kun remontti on valmis :)

Mä muistan kun meilläkin oli remonttia, niin oli aika hankala, odotin jatkuvasti milloin jo pääsen kokkamaan :D. Meillä se oli yli puol vuotta. Kun aluksi tuli tilattua puusepän kautta keittiö ja lopuksi emme saaneet niin haimme ihan eri paikasta

Lapsi toi lahjat vuoteeseen onnittelujen kera. Oli valmistanut ihanan aamupalan jonka toi tarjottimella minulle. Eilen sain jo ruusut. Myöhemmin sain lapselta pientä passausta ja kauneuden hoitoa.

Kakun olivat salaa väsänneet. Lapset toi kortit ja pikku lahjansa. Juotiin kakkukahveet ja siinä se sit olikin. Sitten mä oon vain lopun päivää koneella lähinnä hoidellut työasioita. Ja yksi lapsista tuli taas kipeäksi, luulin jo että oli parantunut mutta kuume se taas nousi :/

Kakun olivat salaa väsänneet. Lapset toi kortit ja pikku lahjansa. Juotiin kakkukahveet ja siinä se sit olikin. Sitten mä oon vain lopun päivää koneella lähinnä hoidellut työasioita. Ja yksi lapsista tuli taas kipeäksi, luulin jo että oli parantunut mutta kuume se taas nousi :/
Kans koneella työasioita tein, mutta tänään en vitsi paljon tehdä, kun lapset haluavat olla kanssani. Voi ei, nyt kyllä virukset vielä joka paikassa tuntu, sekä sää niin vaihteleva :/

Ihana. Sain aamiaiseksi kakkua ja samalla kortit, lounaalle lähdettiin äitini+miehen ja lasten kanssa ravintolaan syömään, myös sisarukseni tulivat. Sitten mies ja lapset lähtivät anopille, itse menin kotiin lepäämään euroviisu-väsymystä ja katsoin pari jaksoa erästä tv-sarjaa.

Yhteistyössä