miten miestä tulkitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuvok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuvok

Vieras
eräs mies epäili minun olevan ihastunut häneen... sanoin että joo voin myöntää olen ihastunut... rohkaisin mieleni ja kysyin onko hän minuun niin totesi että tykkään...

olen ehkä tollo, mutta kertokaa nyt meneekö se näin ihastunut, tykästynyt, rakastunut...

vai

tykästynyt, ihastunut, rakastunut... mikä on siis suunta? Tajusko kukaan mitä mä kysyn...

onko mies siis enemmän kuin ihastunut vai tykkää ihmisenä, mutta ei ole ihastunut..

mä oon pihalla

mun mielestä järjestys on ihastunut, tykästynyt ja rakastunut. Ihastua voi vaikka ohikulkevaan hyvännäköiseen ihmiseen. Mutta en kyllä sanoisi jos joku kävelee ohi ja mellyttää silmää, että mä sitten tykkään tosta ihmisestä! rakastuminen on sitten jo pitkän ajan tulos.

Alkuperäinen kirjoittaja mun:
mun mielestä järjestys on ihastunut, tykästynyt ja rakastunut. Ihastua voi vaikka ohikulkevaan hyvännäköiseen ihmiseen. Mutta en kyllä sanoisi jos joku kävelee ohi ja mellyttää silmää, että mä sitten tykkään tosta ihmisestä! rakastuminen on sitten jo pitkän ajan tulos.

Mutta tykkääminen on kyllä aika valju ilmaisu.. voihan sitä tykätä mistä tai kestä vaan, mutta ei siinä intohimoa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Mutta tykkääminen on kyllä aika valju ilmaisu.. voihan sitä tykätä mistä tai kestä vaan, mutta ei siinä intohimoa ole.

mikäs mies sä olet näitä tulkkaamaan :wave:

niin totta mäkin tykkään masikoista, kaksplus keskusteluista, pepsi maxistä jne Mutta Rakastan miestäni ja lapsiani.

Mutta jotenkin ymmärsin, että tämä pariskunta ei kenties vielä edes seurustele, että enpä usko miehen heti kertovan rakastavansa naista!

no mun mielestä toi tykätä juttu on kyllä kanssa aika laimee ilmasu. Eli ei ehkä ole edes ihastunut vielä, mut pitää sua kivana ja/tai hyvännäkösenä. Ja varmaan kiinnostuu lisää, jos vaan haluat.

hajontaa näyttää olevan... tosiaan olen varmaan alakynnessä kun kaveri oli hyvinkin varma että mä oon ihastunu, mut mun piti oikein kysyä, kun en tiennyt... en kyllä vieläkään tiedä mistä on kyse... luulen että se tykkää musta ihmisenä, mutta ei ole ihastunut... josta voisi tulla rakastunut...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja tosiaan ei seurustella eikä varmaan koskaan seurustellakaan...hankala juttu... ja joo tiedän että se pitää mua hyvännäköisenä...muuta en sit tiedäkään.

Siis mitä sä nainen haluut sitä miehestä?????

ja tosiaan ei seurustella eikä varmaan koskaan seurustellakaan...hankala juttu... ja joo tiedän että se pitää mua hyvännäköisenä...muuta en sit tiedäkään.

Haluaa vaan päästä tarpeen vaatiessa pukille, ja on imarreltu ihailustasi.. mutta ei muuten välitä sinusta, siis sydämellään.. ?? Meniköhän nyt oikein?

Haluaa vaan päästä tarpeen vaatiessa pukille, ja on imarreltu ihailustasi.. mutta ei muuten välitä sinusta, siis sydämellään.. ?? Meniköhän nyt oikein?

tod.näk. se on noin :/
täytyy unohtaa toi mies äkkiä...
kiitos rehellisistä mielipiteistä

Minä voin hiemovaraisesti sanoa vastakkaiselle sukupuolelle että kyllä mä tykkään susta kaverina, mutta en ole ihastunut suhun.

Eli mun käsitykseni asiasta on: tykästynyt, ihastunut, rakastunut..

Mutta mies ei tuon tarkemmin tulkinnut asiaa niin voi ehkä ollakin "perhosmais"vaikutteista tykästymistä :D

rohkeasti vaan ottamaan selvää

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

Siis mitä sä nainen haluut sitä miehestä?????

mä varmaan haluaisin siitä enemmän kuin ikinä voisin saada...
tuhoon tuomittu juttu...kokonaisuudessaan...

...se varmaan on vaan pillua vailla... =/
Olen joskus vuosia sitten ollut sen sängyssä.
Sitten en vuosiin tiennyt koko tyypistä mitään ja nyt törmättiin ja taas mua viedään...
siinä ihmisessä on jotain...vastustamatonta mulle... ja se tietää kai sen... ei hyvä ollenkaan.

Yhteistyössä