Rakkauden loppuminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä sitten..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä sitten..

Vieras
Takana 15v, 2 tervettä lasta. Kaikki hyvin, ei pettämistä, rahaa tarpeeksi, työt, oma koti...
Nyt mies on ollut kotoa pois (lomalla) 1,5vko (ennenkin pitkiä aikoja) ja nyt tuntuu että ollaan tultu tien päähän. Tällä kertaa en ole kaivannut häntä yhtään. Ihan sama olisiko hän täällä vai ei, tuntuu että hänestä on tullut vain rasite, hidaste. Jos tietäisi että hänellä joku toinen niin ok, sen näkeminen tekisi kuitenkin varmasti kipeää.

Voin käsi sydämmellä sanoa että minä olen ollut suhteemme kantava voima, en ole luovuttanut ja olen hyväksynyt paljon asioita joita en ole pitänyt mieluisina.

Nyt on mennyt jo vähintään 1v kun olen ollut jo valmis lähtemään (itku tulee kun kuuntelen Mun koti ei oo täällä, Mä annan sut pois jne.) Välillä lyhyitä hetkiä kun kaipaan ja haluan lähelle, ihan varmaan sattuu jos erotaan mut en jaksais enään.

Kun nämä tunteet alkoivat VAHVISTUA (siis 1v sitten) niin ei ollut muita miehiä ajatuksissakaan, muutaman kk päästä sain tietää varmistuksen siitä että yksi läheinen mies on ollut kiinnostunut minusta jo pitkään. Olin aiemmin pitänyt hyvin viileitä välejä häneen varmuuden vuoksi, sit aloin kelaan mitä kaikkea hän on elämässämme tehnyt ja kulkenut ns. sivussa tukien meitä ja samalla ollut ihastunut (sanonut suoraan minulle myös että rakastunut, vitsillä).
Yhtäkkiä näinkin hänet eri valossa ja tajusin että olen ihastunut häneen vaikken edes "oikeasti" tunne häntä.
Aiemmin olin vältellyt hänen intentiivistä tuijotusta mutta nyt aloin vastaamaan siihen ja tämän seurauksena (yms.) hän harvensi käyntejä meillä ja nyt ne on loppunut kokonaan, en tiedä onko ihastus loppunut, olenhan osaksi käyttäytynyt tyhmästi, sanonut sammakoita ja takerrellut sanoissa. MUTTA jokatapauksessa suhteemme on mahdoton oli tunteta tai ei.

Ainakaan toi toinen mies ei kuulosta tällä hetkellä olevan sinusta kiinnostunut.

Käsittele ensin oma parisuhteesi loppuun jos aiot erota ja sit vasta suunnittelet uutta rakkautta. Reilumpaa kaikille.

En suunnittele uutta suhdetta, en missään tapauksessa olisi edes tuon miehen kanssa vaikka hän kiinnostusta osoittaisikin. Tajusin ehkä uon kautta että elämää on muutakin/muuallakin kuin neljän seinän sisällä.

Ja en muitakaan suhteita mieti vaan olisi vapauttavaa olla yksin, keskittyä itseeni ja tehdä mitä haluan!

Tavallaan näen asian itse niin, että harmi. Että uskon siihen, että jos halua löytyy niin ongelmattoman liiton saa toimimaan jälleen. Mutta takaraivossani tykyttää mieheni sanat siitä, että ilman sitä, että hänen aiempi liittonsa olisi purkautunut tunteiden loppumiseen vaimon taholta, emme me olisi nyt yhdessä. Vaikka mies kokikin surua pitkän parisuhteen päättymisestä, on hän sanonut saaneensa tilalle hänelle sopivamman kumppanin. Nämähän ne ovat ne kolikon kaksi puolta.

Tavallaan näen asian itse niin, että harmi. Että uskon siihen, että jos halua löytyy niin ongelmattoman liiton saa toimimaan jälleen. Mutta takaraivossani tykyttää mieheni sanat siitä, että ilman sitä, että hänen aiempi liittonsa olisi purkautunut tunteiden loppumiseen vaimon taholta, emme me olisi nyt yhdessä. Vaikka mies kokikin surua pitkän parisuhteen päättymisestä, on hän sanonut saaneensa tilalle hänelle sopivamman kumppanin. Nämähän ne ovat ne kolikon kaksi puolta.

Niin, itseänikin harmittaa niin suunnattoman paljon..olen kuitenkin tehnyt paljon työtä suhteemme eteen, mutta tässä lopputulos. Olen miettinyt välillä kuinka turhaa niin pitkään mutta sitten muistan lapset..turha on kaukana, kaikella on merkityksensä.

Mutta onko siis järkeäkään nyt alkaa hajotamaan tätä perhettä, lapsilla muutot toiseen kouluun /päiväkotiin, lainat, talo, tavarat kaikkinensa. Lapset ei varmaan ymmärrä miksi koska kaikki ns. hyvin, vanhemmat halailee ja ei tappele.
Jos kaikki olisi valmiina niin lähtisin epäröimättä.

[QUOTE="aapee";28338933]Mutta onko siis järkeäkään nyt alkaa hajotamaan tätä perhettä, lapsilla muutot toiseen kouluun /päiväkotiin, lainat, talo, tavarat kaikkinensa. Lapset ei varmaan ymmärrä miksi koska kaikki ns. hyvin, vanhemmat halailee ja ei tappele.
Jos kaikki olisi valmiina niin lähtisin epäröimättä.[/QUOTE]

Jos itse kaipaat vapautta niin miksi lasten elämän pitäisi muuttua? Sinähän voit aina muuttaa pois.

Yhteistyössä