Siis mulla mies sanoo monista housuista että en saa laittaa, kun takapuoli näyttää isolta tai jotai muuta. Mut sit ei osaa sanoa mitkä housut sit on hyvät. Hiuksia en saa värjätä ruskeaksi (tykkäisin välillä vaihtelua) mies ei tykkää. Kiharoita tai laineita en saa ottaa, koska mies ei tykkää niistäkään. No nyt sit ajattelin et okei mä en ota laineita, enkä värjää tummaksi, pidän vain vaaleana, kasvatan vähän pidemmät hiukset ja leikkauttais jonkun kivan mallin, mut mies ei tykkää pitkistä hiuksista..mut ei saa olla lyhyetkään.. :attn:
Sit tietysti lisäks mulla on kuulemma liian isot rinnat (niitä ikävä kyllä en ihan noin vaan saa pienemmiksi), liian iso takapuoli, liian iso maha ja mun varpaissakin on jotain vikaa, myöskin leuassa. Sormet on liian paksut, vaikka ihan normaalikokoiset on..
Mitä sitä pitäis oikein tehdä...tottakai miestä haluais jotenkin miellyttää...mut...?
Sit tietysti lisäks mulla on kuulemma liian isot rinnat (niitä ikävä kyllä en ihan noin vaan saa pienemmiksi), liian iso takapuoli, liian iso maha ja mun varpaissakin on jotain vikaa, myöskin leuassa. Sormet on liian paksut, vaikka ihan normaalikokoiset on..
Mitä sitä pitäis oikein tehdä...tottakai miestä haluais jotenkin miellyttää...mut...?