miten miestä miellyttäis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Siis mulla mies sanoo monista housuista että en saa laittaa, kun takapuoli näyttää isolta tai jotai muuta. Mut sit ei osaa sanoa mitkä housut sit on hyvät. Hiuksia en saa värjätä ruskeaksi (tykkäisin välillä vaihtelua) mies ei tykkää. Kiharoita tai laineita en saa ottaa, koska mies ei tykkää niistäkään. No nyt sit ajattelin et okei mä en ota laineita, enkä värjää tummaksi, pidän vain vaaleana, kasvatan vähän pidemmät hiukset ja leikkauttais jonkun kivan mallin, mut mies ei tykkää pitkistä hiuksista..mut ei saa olla lyhyetkään.. :attn:
Sit tietysti lisäks mulla on kuulemma liian isot rinnat (niitä ikävä kyllä en ihan noin vaan saa pienemmiksi), liian iso takapuoli, liian iso maha ja mun varpaissakin on jotain vikaa, myöskin leuassa. Sormet on liian paksut, vaikka ihan normaalikokoiset on..
Mitä sitä pitäis oikein tehdä...tottakai miestä haluais jotenkin miellyttää...mut...?

Mä luulin että mun mies on hankala... Mut hei tossahan käy selväksi et teet mitä vaan niin mikään ei kelpaa... Joten jos välttämättä haluat ukkoas katella niin teet JUST niin kun ITSE haluat, tuskin se lähtee lätkimään jos sulla on laineita tukassa, ja jos lähtee tollasesta syystä niin saa lähteäkkin =)

Onpa sulla v*ttumainen mies. Ehkä hänen kannattaisi miettiä miten sua vois miellyttää, eli vaikka niin että jättäisi puuttumatta ulkonäköösi noin negatiivisesti? Siis ethän oikeasti mieti noita kampaus- yms. juttuja sen mukaan, mikä saattaisi mahdollisesti ukollesi sopia?

Vai oliko tää sarkasmia koko juttu?

nooh...minä en tuollasta kyllä kuuntelis. Munkin mies välillä ehdottelee hiusväriä ja kertoo mielipiteitään mun vaatteista tai hiuksista niin että oon suuttunukkin tai loukkaantunu. Mutta ikinä en jätä mitään tekemättä sen takia että se kieltäs..varsinkin kun oon todennu että sen maku ei ole sieltä parhaimmasta päästä :/
Minä kyllä kehottasin esim miestä kattomaan peiliin että onko ite täydellinen..tollanen arvostelu loukkaa kyllä,varsinkin jos raskaana on.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:
Onpa sulla v*ttumainen mies. Ehkä hänen kannattaisi miettiä miten sua vois miellyttää, eli vaikka niin että jättäisi puuttumatta ulkonäköösi noin negatiivisesti? Siis ethän oikeasti mieti noita kampaus- yms. juttuja sen mukaan, mikä saattaisi mahdollisesti ukollesi sopia?

Vai oliko tää sarkasmia koko juttu?

Kyllä niitä miettii, joskus enempi joskus vähempi. Hiukset kasvatan pitkiks kyllä, sanoo mies, mitä sanoo. Laineetkin kyllä joskus otan, saahan niitä sit kotona suoraks laittaa, ei tietenkään joka päivä jos mies niin haluaa.
Se et yrittää miestä miellyttää tulee siitä et sit sitä toivoo et kuulis jotain positiivista.
Pitkästä aikaa mä kuulin viime viikolla miehen suusta kulta, ja tuli todella hyvä olo. Se hyvä ja rakastettu olo kestää sit siihen et sieltä kuuluu taas jotain..

eli sä elät vain että miehes viittis joskus sanoa sulle jotain nättiä,vaikka sun pitäis miettiä koko ajan et mitenkähän sitä nyt vois miellyttää ettei se alkais haukkumaan joka s**tanan asiaa mitä teet??
onnea vaan sulle valitsemallas tiellä..onneks löytyy niitäkin miehiä kelle nainen kelpaa semmosena ku se on!

Se et yrittää miestä miellyttää tulee siitä et sit sitä toivoo et kuulis jotain positiivista.
Pitkästä aikaa mä kuulin viime viikolla miehen suusta kulta, ja tuli todella hyvä olo. Se hyvä ja rakastettu olo kestää sit siihen et sieltä kuuluu taas jotain..

Aih, olipa sydäntäsärkevästi sanottu. Toivottavasti ukkosi joskus tajuaa, mitä sanoillaan saa aikaan...

voi iesus mikä ukko!

nyt saa olla kyl tyytyväinen ettei tuo oma ukko pahemmin ota kantaa mun hiusmalliin ja vaatetukseen..
jos alkais mun ulkonäköö sättimään nii sais mennä katteleen kyl toista emäntää itelleen..

en miettis sekuntiakaan kuinka ees miellyttää.. ei kiinnostais enää.

Yhteistyössä