Miten ilahduttaa miestä reissun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain vierailen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain vierailen...

Vieras
Eli mies siis poissa sunnuntaihin asti ja jotain kivaa haluaisin keksiä..Tosin ei saa olla mitään hitosti aikaa vievää ja pitää pystyä tekee niin et lapset kotona.Hyvää ruokaa tulossa jo mut mitä muuta??Mä en vissiin oo kovin romanttinen kun apua tällaseen tarviin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kaukana ja kuinka kauan poissa. Kokemuksella voin sanoa että mies ei välttämättä halua sen kummempaa huomiota kuin saunaa ja hyvää ruokaa ja lepoa.

No näin mäkin yleensä oon tehny mut nyt aattelin yllättää.On kuitenkin ansainnu vaan parasta kun muakin kestää.=) Ja vaan tän viikon on pois.

Laita sauna lämpiämään ja saunotte kynttilänvalossa.
Teet hyvää ruokaa + asiaan kuuluvat juomat ja syötte kynttilänvalossa ja/tai takkatulen loimutessa. :heart:
k015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan vierailen..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kaukana ja kuinka kauan poissa. Kokemuksella voin sanoa että mies ei välttämättä halua sen kummempaa huomiota kuin saunaa ja hyvää ruokaa ja lepoa.

No näin mäkin yleensä oon tehny mut nyt aattelin yllättää.On kuitenkin ansainnu vaan parasta kun muakin kestää.=) Ja vaan tän viikon on pois.

Eipä muuta kun lapset yökylään ja olette ihan miehen halujen mukaan kotosalla, hanki vaikka joku hyvä filmi jos välittää sitä vaikka katsoa tai katot ite kun olet kypsä kun ukko vaan paineli nukkumaan.