Miten mies voi olla väsynyt, kun minä olen ollut viikon lasten kanssa reissussa ja hän yksin kotona???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
|O |O :headwall: :headwall:

Kertokaa minulle miksi mies on väsynyt, vaikka on saanut käydä rauhassa töissä koko viime viikon ja minä olen ollut lasten kanssa mummolassa ja anoppilassa? Nyt kun kotiuduttiin niin mies meni klo.20 nukkumaan kun on niin väsynyt???? :headwall: :headwall:

eikä ole ryypännyt tai rällästänyt eikä käynyt naisissa ennen kuin joku nämä faktat taas tänne lyö :whistle:

Se ei oo osannut nukkua ollenkaan kun sillä on ollut niin ikävä teitä ;) Tai sit sitä pelottaa nukkua yksin (isossa talossa?), mut se ei kehtaa tunnustaa sitä sulle :D

ja sä uskot kaiken mitä miehesi sanoo! mikähän se syy voisi olla... mietippäs sitä hetki. vaihda mielessäsi teidän paikkoja ja mieti miksi itse olisit väsynyt. olet saanut olla kokonaisen viikon rauhassa, etkä viikon jälkeen halua olla miehesi seurassa vaan menet nukkumaan.

Meillä samassa tilanteessa ukko olis tehny rästiin jääneitä hommiaan kotona ja meidän kotiuduttua itkisi nälkäänsä, kun ei saa syötyä ikävältään :laugh:

(Sillä välin kun esikoisen kanssa oltiin synnärillä, mies oli laihtunut 2,5 kiloa.)

Yhteistyössä