Miten mies siirtää kirjat meidän luo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Miesystäväni on muuttamassa meidän luoksemme, miten kirjojen siirto onnistuu kun vain minä olen vuokralaisena eikä hän ole vuokravelvollinen? Asummekaupungin vuokra-asunnossa, riittääkö jos hän ilmoittaa vain postiin ja maistraattiin? Pitääkö kaupungin asunnoille ilmoittaa vai voinko päättää asiasta itse?

Ei kai siitä ulkopuolisille tarvitse ilmoittaa, kannattaa hakea vaikka jostain kaupasta banaanilaatikoita ja sijoittaa kirjat sitten siihen. Jos on sidottuja kirjoja, niin niitä ei missään nimessä saa pakata ylösalaisin! Eikä tietenkään nidottujakaan, mutta yleensähän niiden hajoaminen harmittaa vähemmän kuin kalliimpien sidottujen. Mitä paksumpi kirja sen helpommin se hajoaa.

Voihan sitä Niemeltä vuokrata niitä punaisia laatikoitakin, mutta niistä tulee kyllä kamalan painavia, jos on pelkkiä kirjoja. Sit vois varmaan pyytää niitä Niemen miehiä muuttaan ne laatikot, niillä on siihen kunnon pelit ja vehkeet (varsinkin jos on monta laatikkoo) eikä se ny niin kauheesti loppujenviimeksi maksa.

tottakai vuokranantajalle pitää ilmoittaa ketkä asunnossa asuvat. Teidän kahden välinen asia on kuka maksaa ja mitä kuluja.

Jos pelkäätte tukien menetystä, voi mies tietysti asua luonasi salaa. Ja sitten vaan toivotte, että naapurit ei narauta.

Yhteistyössä