miten miehesi reagoisi (kuviteltu tilanne peiton alla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja mites on:
odottaisit alasti tai korkeintaan stringit jalassa peiton alla, hyvltä tuoksuvana, sääret ajeltuina... miten miehesi todennäköisesti suhtautuu tullessaan sänkyyn viereesi?

Näin mrillä on joka yö, ei tee mitään. On tottunut siihen, että kuvailemasi tilanne ei tarkoita mitään vaan itsestäni huolehtiminen on itsestäänselvyys. + että nukun alasti.

Säärikarvojen ajelu + hajuvesi = itsestä huolehtiminen =)

Hyvältä tuoksuvana tarkoitin enemmänkin suihkun raikkaana kuin hajuvettä, ja kyllä säärien ajelu ynnä muu ehostus on itsestäni huolehtimista minulle. Illaksi tosin riittää ihan ne mitkä mainitsit, että muu ehostus sitten jää aamupäivän puuhiksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
odottaisit alasti tai korkeintaan stringit jalassa peiton alla, hyvltä tuoksuvana, sääret ajeltuina... miten miehesi todennäköisesti suhtautuu tullessaan sänkyyn viereesi?

Näin mrillä on joka yö, ei tee mitään. On tottunut siihen, että kuvailemasi tilanne ei tarkoita mitään vaan itsestäni huolehtiminen on itsestäänselvyys. + että nukun alasti.

Hyvältä tuoksuvana tarkoitin enemmänkin suihkun raikkaana kuin hajuvettä, ja kyllä säärien ajelu ynnä muu ehostus on itsestäni huolehtimista minulle. Illaksi tosin riittää ihan ne mitkä mainitsit, että muu ehostus sitten jää aamupäivän puuhiksi :)

Me muut ei sitten varmaan vaan tajuttu, että sä meet yleensä lialle haisevana nukkumaan. :whistle: :xmas:

Ei meillä ole tapahtunut mitään erikoista. Noh, onhan se joskus innostunut jos paljas takapuoli peiton alta on vilkkunut. Itseä vaan ahdistaa yleensä vaatteet yöllä.
Säärikarvojen ajelu ei itsessään varmaan yllättäis, mutta jos sitä ajelua on harrastanut enemmän ja mies huomaa sen, niin pitää kyllä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:

Me muut ei sitten varmaan vaan tajuttu, että sä meet yleensä lialle haisevana nukkumaan. :whistle: :xmas:

Häh?

Noinhan minä aina odotan. Joskus on seksiä, yleensä ei. Eihän näillä asioilla nyt ole mitään tekemistä keskenään. Sänky on pääosin nukkumista varten, joskus naimistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärtänyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:

Häh?

Minusta vaan on erikoista korostaa suihkunraikkaana nukkumaan menoa, ellei sitten yleensä mene likaisena... Siksi on helppo olettaa, että "hyvältä tuoksuvana" tarkoittaa jotain kemikalion tuoksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ainahan mä oon noin... Paitsi en viitti oikeen noit säärii ajaa.

Sama juttu... ja aika harvoin äijä keksii alkaa nukkua samantien... ei sillä ole mahdollisuutta. :saint: Minä osaan vaatia oikeuksiani.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en tarkenis:
Tää ei ole vittuilua vaan uteliaisuutta, te ketkä nukutte alasti, nukkuuko teidän lapsetkin?

Osa nukkuu, osa ei.

Päättääkö ne itse? Mietin vaan et jos yöpaita kerta häiritsee yöllä niin miksi ne puetaan lapsille? Missä vaiheessa sitten "saa" nukkua alasti? Enkä edelleen yritä haastaa riitaa tai vittuilla, on muuten jännää et sitä pitää aina korostaa täällä et tosiaan haluaa vaan keskustella koska on utelias ;)

Kysyisi olenko kipeä kun tulen jo nukkumaan (jos siis odottelisin miestä sängyssä), mies menee nukkumaan klo 20-21 ja mä normaalisti joskus 22-23 maissa. Miehen herätys on aamulla klo 04.20 joten veikkaisin ettei arki-iltana oikein taka-ajatus toimisi.

Alkuperäinen kirjoittaja mä en tarkenis:
Päättääkö ne itse? Mietin vaan et jos yöpaita kerta häiritsee yöllä niin miksi ne puetaan lapsille? Missä vaiheessa sitten "saa" nukkua alasti? Enkä edelleen yritä haastaa riitaa tai vittuilla, on muuten jännää et sitä pitää aina korostaa täällä et tosiaan haluaa vaan keskustella koska on utelias ;)

Meillä ainakin päättävät itse. Ihan vauvaikäisille olen pukenut body tms yöksi, lähinnä pitämään vaipan varmasti paikoillaan. Heti, kun osasivat itse kunnolla riisua, ottivat yöllä vaatteet pois. Nyt tuo murrosikäinen pukee yöasun päälleen nukkumaan mennessään, ihan oma-aloitteisesti.

Itse en kestä sitä, että kun yritän yöllä kääntyä vasemmalle, kääntyy yöpuku oikealle. Ahistaa...

Meillä pitäs vihjailla jotain vielä päälle tai ei se ukko muuten tajuis mitä ajaisin takaa..

Mä nukun joskus alasti, joskus stringeissä, joskus t-paita päällä, joskus t-paita ja pökät, joskus bokserit.. Riippuen siitä kuinka lämmin täällä on. Nyt on ollut senverran kylmä öisin että vetää selän lihakset entistä pahemmin jumiin jos en laita t-paitaa.
Sama juttu noissa säärikarvoissa, joskus en oo ajanut, joskus olen, ihan sen mukaan kauan olen kerennyt viihtyä suihkussa.. Ajan säärikarvat ehkä kaksi kertaa viikossa, mulla on ton lapsen kanssa ihan tarpeeksi tekemistä ollut just nyt, mieluummin oon sen kanssa ku meen suihkuun ajelee karvoja..
Sitten suihkussa käymisestä, mä en todellakaan käy joka ilta suihkussa. Mikä siis on eriasia kuin joka päivä. Enkä mä kyllä voi kovin lialle haiseva olla jos oon joskus klo 14 päivällä käynyt suihkussa ja meen klo 20 sänkyyn.. En tiiä sit paljon ne ihmiset hikoilevat jotka pitävät itseään lialle haisevana jos päivällä käy suihkussa ja illalla menee sänkyyn.

Eihän tuota tartte jättää kuvitelluksi tilanteeksi, tuohan on ihan normaalii toimintaa. Teen monestikin noin, eikä siinä sitten vaan pussailla.. eikä ainakaan nukuta :)

Yhteistyössä