Miten miehesi reagoisi jos sinut raiskattaisiin?

  • Viestiketjun aloittaja *****
  • Ensimmäinen viesti
ap
Onko se siis ihan normaali miehinen reaktio hermostua ja tuntea halua tehdä raiskaajalle väkivaltaa?
Entä jos mies ei pysty mitenkään suojelemaan sinua? Käykö se miehisyyden päälle?
 
ap
Minä en uskalla miehelleni kertoa mitä on tapahtunut koska tiedän että hän raivostuisi silmittömästi :( Enkä taitaisi kestää sitä nyt. Tietää kyllä etten kestä sitä muutenkaan :(
 
tunnen mieheni
Mun mies hakkais mut. Se ois sitä mieltä että mä oon pettänyt sitä.
Ja jos ei heti, niin jonkun riidan yhteydessä se ottais asian esiin just niin, että vika oli mussa ja mä kerjäsin sitä jne.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juupa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ensin kävis varmasti vetäsemässä moisen mulkun rusetille ja sitten voisi tukea. Rauhallinen olisi varmaan sen jälkeen kun veisi sen haudalle kukkia.
:D Näin meillä myös.
Kuinkahan moni raiskaaja on tullut tapetuksi kostona? Ei tule kyllä yhtään tapausta mieleen.
 
cothis nopee
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskaltaisiko miehesi halata sinua? Pitää kiinni? Koskettaa sinua?
Uskaltaisi, ellen itse haluaisi toisin.
Ja tohon alkuperäiseen kysymykseen, se metsästäis koko kaupungin läpi että löytäis tyypin ja joko a) menis ja kouluttais tyyppiä itse tai b ) jotkut muut tekis sen.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kai mies raivostuu jos hänen naiseen kajotaan, koska nainen on miehen omaisuutta. Suuttuuhan mies jos esim hänen auto varastetaan.
Aivan. Sanotaanhan Isossa Kirjassakin: "Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä muutakaan karjaa."
:LOL: näimpä:D
 

Yhteistyössä