Miten miehesi reagoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salainen A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salainen A

Vieras
jos jollakin tapaa kettuilet hänelle? Eli kuittailet jostain jutusta tyyliin "no kylläpä nukut pitkään, eihän tässä ehdi enää mitään edes tekemään. Sun syy, jos ei ehditä x-paikkaan".

Joo. Kaksplussalla on niin ihania vaimoa, että tämä on toki ihan vierasta, mutta kuvittele edes kun miehesi tunnet.

Minun pitää myöntää, että olen nyt pari kertaa jurputtanut eräästä jutusta, ei hän ole mitenkään näyttänyt reaktiotaan. Minun pitää kyllä lopettaa, asia on jo loppuunkäsitelty.

se on niin vadi ettei se tajuu.... paitsi jos on ihan selvät vihjeet. esittelin sen yhen kerran roskikselle.... : "arvaas, täytyy esitellä siut yhelle tyypille. Sen nimi on roskis ja se ois tosi mielissään jos laittaisit ne roskat sinne olohuoneen pöydän sijasta!"

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
se on niin vadi ettei se tajuu.... paitsi jos on ihan selvät vihjeet. esittelin sen yhen kerran roskikselle.... : "arvaas, täytyy esitellä siut yhelle tyypille. Sen nimi on roskis ja se ois tosi mielissään jos laittaisit ne roskat sinne olohuoneen pöydän sijasta!"

Mitä tarkoittaa vadi? Minä varmaan olen sellainen, kun en tunne sanaa :D

Viimeisten kuluneiden kolme viikkosen aikaan oon kyllä kuittaillut sille,eikä se ole mitenkään korvaansa heilauttanut..Kerran aamukahvilla totesi vaan että "taas tuli piikki"...ja uskkokee vuan,mie kyllä piikittelen...Vaikka järkväähän se ois jo lopettaa..

No mä ihan oikeesti aika harvoin kuittailen mistään tuolleen :saint: Mutta sitten jos kuittailen, niin riippuu varmaan vähän mistä asiasta sanon et miten se mies reagoi.. Voi tulla vastaukseks vaan joo joo tai ihan neutraalisti vastaa, että teen tämän loppuun ja sitten.. tai että on järkevämpi tehdä sillon ja sillon.. Mun mies osaa kuitenkin olla aika järkevä monessa mielessä eli jos kuittailen niin mies ei lähde siihen mukaan vaan vastaa fiksusti niin ei tuu riitoja :whistle:

Tuohan oli vain esimerkki. Halusin vain kysyä, koska mulle kerrotaan, että jos kettuilen jostain niin minua saa lyödä. Koska ansaitsen sen. Nyt sain tässä varmuuden siitä, että on miehiä, jotka voi vaan olla tai heittää jotain neutraalia läppää takaisin. Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tuohan oli vain esimerkki. Halusin vain kysyä, koska mulle kerrotaan, että jos kettuilen jostain niin minua saa lyödä. Koska ansaitsen sen. Nyt sain tässä varmuuden siitä, että on miehiä, jotka voi vaan olla tai heittää jotain neutraalia läppää takaisin. Kiitos!

Siis mieskö noin sanoo??? |O Grrr, ei todellakaan ole normaalia lyödä!

Yhteistyössä