Miten miehesi osoittaa sinulle rakkauttaan? Tuntuu että oman mieheni rakkaudenosoitukset on aina seksiä, seksiä ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="vieras.";29485129]Mulla on samanlainen mies kuin ap:lla :( joten mitä tässä voi sanoa...kateellisena lueskelen, miten toisilla on noinkin ihania ja huomaavaisia miehiä.[/QUOTE]

Minun mielestä pitää vaan sanoa toiselle mitä haluaa. Ei se oo huono asia, että osaa pyytää. Jos toinen ei vaan osaa, niin se oppii. Jos se on siitä osaamisesta kiinni, eikä asenteesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Mama"
Mun mies tekee paljon kotitöitä ja jos vaikka heti töiden alan laittaa ruokaa, tulee usein suukottamaan ja sanoo että mene sä vähän huilimaan, minä teen ruuan.
Mies myös huolehtii m. mun autoon liittyvät asiat, kantaa kauppakassit, avaa oven. Julkisella paikalla usein sipaisee poskea, nipistää pepusta tai silittää hiuksia tai hartioita.
Mielestäni näillä asioilla ei ole muuta yhteyttä seksiin kuin se, että fyysistä kosketusta on paljon mikä pitää mielen iloisena ja siitähän sitten usein "ajaudutaan" lemmiskelemään - milloin minun milloin miehen aloitteesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"kirri"
No, mä tiedän monia pareja joilla menee ihan ok, mutta harvoja, joilla mies on oikeasti huomioonottava.
Juu, mutta sama toisinkinpäin. Tiedän monia pareja joissa se nainen nimenomaan ei ota miestään huomioon.

Mun mies on aivan ihana kaikin puolin, tekee suurimman osan noista täällä jo mainituista jutuista ja muutakin, enempää en vois toivoa. :) Minä tietty hänelle teen samoin.
 

Yhteistyössä