Miten miehesi osoittaa sinulle rakkauttaan? Tuntuu että oman mieheni rakkaudenosoitukset on aina seksiä, seksiä ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
kopp
Vaimo-Rakas + Rähinä- Reetta, (olipas samankaltaiset nikit. :D)

Teillä on kyllä ihanat miehet, mistä tuollaiset löysitte? :)

Vinkkejä kaipaan, kun edellinen ukko osoittautui ei-niin-unelmaksi ja hankaluuksia on ollut lähteä toiselle kierrokselle.
 
Miten te päädytte suhteeseen tuollaisen miehen kanssa?

Onko se mies suhteen alussa kovinkin romanttinen ja syvällisiä puhuva heppu, joka yhtäkkiä sitten muuttuu? Vai mitenkä?
En ite ees enää uskonut, että hyviä miehiä on olemassa saati että ansaitsisin sellaisen kumppanikseni. Luulin Dataa joksikin palstapilaksi, veikkaukseksi keskuudestanne tai jotain. En voinut uskoa moisen hyvyyden olemassaoloon kaiken kakan jölkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Peyote
[QUOTE="vieras.";29483598]Jos ap huomaa että mies ei välitä hänen terveydestä, mielialasta, mukavuudesta ja mielipiteistä niin pitää joko tyytyä siihen tai lähteä.

Ei ole mitään järkeä vaatia tai kiristää huomionosoituksia koska eivät olisi aitoja vaan ainoastaan miehen tapa varmistaa että jatkossakin saa seksiä.[/QUOTE]

ei pyytäminen ole kiristämistä. sekään ei ole kiristämistä, jos vähän avaa toisen silmiä kaikista niistä hommista, joita itse tekee päivittäin, ilman, että toisen tarvitsee niistä edes mitään tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Vaimo-Rakas + Rähinä- Reetta, (olipas samankaltaiset nikit. :D)

Teillä on kyllä ihanat miehet, mistä tuollaiset löysitte? :)

Vinkkejä kaipaan, kun edellinen ukko osoittautui ei-niin-unelmaksi ja hankaluuksia on ollut lähteä toiselle kierrokselle.
Ystäväni tutustutti meidät toisiimme. Uskomaton tuuri, molemmilla vapaata sinkkuelämää sopivasti takana, rakastuttiin- ei siinä sen kummempaa :)
 
tuurimörri
Jaa-a, joskus täytyy suudella monta sammakkoo ennen kuin joku niistä osoittautuu prinssiksi.

Taitolaji on sekin, että ei rupea pitää sitä sammakkoa nurkissa tottumuksen takia, vaan laittaa sen sitten kiertoon tarvittaessa, ja sitten tietty että ei rupea laittaa lapsia sammakon kanssa jos ei siitä prinssiksi ollutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"Salla"
Psykologiaa paljon lukeneena (ja vaikken olisikaan lukenut) osaan sanoa, että seksi kyllä ihan oikeasti on mieheltä rakkaudenosoitus. Nainen monesti osoittaa rakkauttaan silittelemällä ja pusuttelemalla. Mies seksillä.
 
"vieras ap"
Ja mieheni vain on tuollainen, se ei vain osaa :D

Ollut aika pitkään yksin, joten varmaan ihan senkään takia ei osaa niin ottaa toisia huomioon. Jos ohimennen mainitsen hänelle jostain, niin seuraavaksi hän kyllä tekee niin, mutta oma-aloitteisesti ei jotenkin vaan tajua. Esim jos mainitsen, että ois kiva jos sinäkin välillä kokkaisit, niin seuraavana päivänä saattaa alkaa tekemään ruokaa, mutta siihen yhteen kertaan se sitten jää. Ikäänkuin haluaisi näyttää minulle, että kyllä minä tätäkin teen.
Ei ole hänellä juurikaan kokemusta onnellisesta parisuhteesta, joten ei varmaankaan vain tiedä, että mitä hänen pitäisi tehdä ja miten näyttää tunteitaan. Silittelee siis kyllä paljon, lähes aina kun istuu vieressäni sohvalla, mutta ikinä hänelle ei tule esimerkiksi mieleen, että tuonpa tuolle rakkaalle peiiton, kun se tuossa tärisee kylmyyttään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29483356:
Mies
... tankkaa auton ettei mun tarvi
... toteuttaa mun suunnitelmia
... lähettelee langattomasti printteriin :heart:-viestejä
... huolestuu, jos en pian viestitä, että olen perillä määränpäässäni
... soittelee mulle biisejä
... tanssii mun kanssa keittiössä
... tuo viltin ja peittelee, jos olen sohvan oma
... sanoo kivoja asioita
... heittää yöllä vähintään toisen jalkansa mun päälle
... tykkää musta vaikken ole aina niin loistava
Tää oli hyvä lista, sopii munkin mieheen, joten en jaksa kirjoittaa omaa. :D

Toi viimeinen on paras. :heart:
 
"vieras ap"
Ja mainittakoon nyt vielä, että entisessä suhteessaan mies saattoi joutua olemaan ilman seksiä vaikka vuoden, eli se on hänellle tärkeää, että nyt on sitä seksiä. Oli jatkuvasti kiinni haarovälissäni ja se alkoi vähän ahdistamaan minua, mainitsin miehelle, ettei se tunnu kohta enää miltään jos olet siellä kokoajan kiinni ja nyt mies on sitten vähentänyt sitä. Eli aivankuin hänelle pitäisi joka asiasta oikeasti kertoa, että miten toimitaan missäkin tilanteessa parisuhteessa
 
Monin tavoin. Tuo viikonloppuna aamiaisen sänkyyn, hieroo minua, haluaa viettää vapaa-aikansa suurimmaksi osaksi minun kanssa, tuo mulle kaupasta yllätyksiä, hommaa yllätyslomia/lapsivapaita, tukee ja kuuntelee, puhuu tunteistaan, lämmittää saunan kun tulen lenkiltä. Raappaa autoni ikkunat valmiiksi, kun lähden työreissuun, tarkastaa auton öljyt ja pissapojan. (osaisin ihan itsekin :) ) Kehuu ja silittelee, pitää yöllä kainalossa. Sängyssä haluaa tuottaa minulle paljon nautintoa. Vuokraa/ostaa meille leffoja ja kirjoja joita olen suunitellut katsovani/lukevani. Kannustaa. Kaikin tavoin rakastaa ja osoittaa rakkauttaan, kuten minäkin.
Liitto toimii silloin kun kumpikin haluaa tehdä toisen onnelliseksi.
Onkohan meillä sama mies :LOL:
 
"vieras ap"
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29483949:
Tekee mulle iltapalaa ja siivoaa keittiön jotta mulla olisi mukavampaa herätä aamulla. Pesee mun selän suihkussa ja hieroo niskoja. On paljon asioita joita hän tekee koska rakastaa.
Minun mies taas odottaa, että minä teen sen iltapalan ja siivoan keittiön. Jos ollaan menossa nukkumaankin, niin hän menee vain sinne sänkyyn ja odottaa, että minä sammutan kaikki valot, jopa hänen työpöytänsä valon.
Tämä "minä asenne" minua on alkanut ärsyttämään, miksei mies voi tehdä tuollaisia pieniä asioita, jotta minun ei tarvitsisi niitä tehdä? Olenko liikaa suostunut tekemään niitä ruokia ja siivoamaan keittiötä ja mies nyt ajattelee vain, että kyllä minä teen sitten kaiken muunkin?
Joskus saattaa mennä tekemään itselleen iltapalaa, mutta äärimmäisen harvoin kysyy, että haluanko minäkin. Minä taas aina teen myös miehelle, jos teen itsellenikin. Tai ainakin kysyn, että ottaisiko hän myös
 
[QUOTE="vieras ap";29483968]Minun mies taas odottaa, että minä teen sen iltapalan ja siivoan keittiön. Jos ollaan menossa nukkumaankin, niin hän menee vain sinne sänkyyn ja odottaa, että minä sammutan kaikki valot, jopa hänen työpöytänsä valon.
Tämä "minä asenne" minua on alkanut ärsyttämään, miksei mies voi tehdä tuollaisia pieniä asioita, jotta minun ei tarvitsisi niitä tehdä? Olenko liikaa suostunut tekemään niitä ruokia ja siivoamaan keittiötä ja mies nyt ajattelee vain, että kyllä minä teen sitten kaiken muunkin?
Joskus saattaa mennä tekemään itselleen iltapalaa, mutta äärimmäisen harvoin kysyy, että haluanko minäkin. Minä taas aina teen myös miehelle, jos teen itsellenikin. Tai ainakin kysyn, että ottaisiko hän myös[/QUOTE]

En jaksais alkuunkaan tuollaista itsekkyyttä! Eikö ukkosi tajua että iltatoimien yhdessä tekeminen/jakaminen nopeuttaa sitä levolle pääsyä kummallekin ja yhteistä aikaa tulee lisää? Miten joku voi olla niin moukka ettei tee toiselle jos tekee kuitenkin itselleen?
Mä lopettaisin tuollaisen tyypin passaamisen kokonaan.
 
"Vierailija"
No, mä tiedän monia pareja joilla menee ihan ok, mutta harvoja, joilla mies on oikeasti huomioonottava.
Miksi tyytyä siihen "ihan ok":n?
Sitä mä en oo koskaan ymmärtäny. Kun voi oikeasti saada onnellisen parisuhteen, huomioonottavan puolison, olla itse toiselle ja toinen itselle se täydellinen puoliso, joka tekee onnelliseksi.

Minä myös tiedän monta paria, joilla menee "ihan ok" ja niitä, joilla menee päin persettä, mutta jotka eivät halua erota ja ilmeisestikin odottavat ihmeen tapahtuvan ja puolison muuttavan luonnettaan, ominaisuuksiaan ja käyttäytymistapojaan.

Sitten tiedän näitä, jotka todella tahtovat tehdä toisensa onnelliseksi ja jotka sopivat ihan luontaisestikin toisilleen; he ovat niitä onnellisia, suhteeseen tyytyväisiä pareja. Pareja, jotka eivät pidä toista projektina, jossa olisi miljoona asiaa parannettavana.

En minäkään onnellisessa suhteessa olisi, jos olisin vaan sinnikkäästi pysynyt edellisessä suhteessani yksinäisyydenpelossa tai sen takia, että ero on todella vaikea päätös ja tekee hetkellisesti todella onnettomaksi. Sama pätee mieheeni. En ole läheisriippuvainen enkä pelkää yksinoloa, vaikeuksien kautta olen päässyt siihen, mistä olen aina haaveillut :) Se vaati sen, että myönsin itselleni aiemmassa suhteessa, että kumppani on sittenkin väärä (kuvittelin pitkään, että kumppani on oikea ja yritin muuttaa/kehittää/parantaa suhdetta).
 
Peyote
[QUOTE="Vierailija";29484019]Miksi tyytyä siihen "ihan ok":n?
Sitä mä en oo koskaan ymmärtäny. Kun voi oikeasti saada onnellisen parisuhteen, huomioonottavan puolison, olla itse toiselle ja toinen itselle se täydellinen puoliso, joka tekee onnelliseksi.

Minä myös tiedän monta paria, joilla menee "ihan ok" ja niitä, joilla menee päin persettä, mutta jotka eivät halua erota ja ilmeisestikin odottavat ihmeen tapahtuvan ja puolison muuttavan luonnettaan, ominaisuuksiaan ja käyttäytymistapojaan.

Sitten tiedän näitä, jotka todella tahtovat tehdä toisensa onnelliseksi ja jotka sopivat ihan luontaisestikin toisilleen; he ovat niitä onnellisia, suhteeseen tyytyväisiä pareja. Pareja, jotka eivät pidä toista projektina, jossa olisi miljoona asiaa parannettavana.

En minäkään onnellisessa suhteessa olisi, jos olisin vaan sinnikkäästi pysynyt edellisessä suhteessani yksinäisyydenpelossa tai sen takia, että ero on todella vaikea päätös ja tekee hetkellisesti todella onnettomaksi. Sama pätee mieheeni. En ole läheisriippuvainen enkä pelkää yksinoloa, vaikeuksien kautta olen päässyt siihen, mistä olen aina haaveillut :) Se vaati sen, että myönsin itselleni aiemmassa suhteessa, että kumppani on sittenkin väärä (kuvittelin pitkään, että kumppani on oikea ja yritin muuttaa/kehittää/parantaa suhdetta).[/QUOTE]

En mäkään ymmärrä, että joku hakuaa ok parisuhteen. Mut jotkut kai on ihan onnellisia, vaikka mies ei osaa huomioida. Mulle kuittaillaan todella usein siitä kun mies kohtelee mua hyvin, sille naureskellaan. Esimerkiks yksissä juhlissa se kysyi, hakisiko minulle juotavaa ja sitten haki, niin siitäkin joku auko päätä, että on hyvin koulutettu mues. Vaikka se vaan tahtoo olla mulle kiva. Oikeesti tahtoo olla mun seurassa ja tahtoo ilahduttaa ja tekee paljon asioita mulle ja mun puolesta. Mä en viitsi luetella kaikkea, koska sitten mukle sanotaan etten itse tee mitään. Siihen oon tottunut, että saatetaan sanoa mun miehen olevan mulle liian hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras ap";29483968]Minun mies taas odottaa, että minä teen sen iltapalan ja siivoan keittiön. Jos ollaan menossa nukkumaankin, niin hän menee vain sinne sänkyyn ja odottaa, että minä sammutan kaikki valot, jopa hänen työpöytänsä valon.
Tämä "minä asenne" minua on alkanut ärsyttämään, miksei mies voi tehdä tuollaisia pieniä asioita, jotta minun ei tarvitsisi niitä tehdä? Olenko liikaa suostunut tekemään niitä ruokia ja siivoamaan keittiötä ja mies nyt ajattelee vain, että kyllä minä teen sitten kaiken muunkin?
Joskus saattaa mennä tekemään itselleen iltapalaa, mutta äärimmäisen harvoin kysyy, että haluanko minäkin. Minä taas aina teen myös miehelle, jos teen itsellenikin. Tai ainakin kysyn, että ottaisiko hän myös[/QUOTE]

Mun mielestä vaikka olisitkin tehnyt "liikaa", ei pitäisi vaikutaa siihen, että toista haluaa ilahdutaa. Sen pitäisi tulla ihan luonnostaa, että toista haluaa hemmotella näillä pienillä asioilla.
 
"vieras ap"
Olisiko ideoita, että miten voisin ottaa asian puheeksi? Tai vihjailla asiasta paremminkin.
On sen luontoinen, että ottaa itseensä jos hänelle suoraan sanoo jostain, kuvittelee että tekee kaiken väärin. Ei siis osaa ottaa ollenkaan vastaan kritiikkiä omista teoistaan
 
miesh
Voit kertoa miehelle mitkä asiat olisivat sinulle mieluisia rakkaudenosoituksia. Esitä asia syyttelemättä, koska mies ei useinkaan pysty lukemaan naisen ajatuksia, eikä tiedä mitä nainen häneltä odottaa.
 
"Mitäs jos kulta tänään siivoisit keittiön niin mä meen edeltä sänkyyn rentoutumaan?"

Opettele jotenkin esittämään asia niin ettei hän kehtaa kieltäytyä tai kieltäytyminen olisi jopa hänen mielestä törkeetä. Jos hän näkisi kuinka iloiseksi tulet pienistä teoista niin hän voi innostua tekemään niitä useamminkin.
 
Voit kertoa miehelle mitkä asiat olisivat sinulle mieluisia rakkaudenosoituksia. Esitä asia syyttelemättä, koska mies ei useinkaan pysty lukemaan naisen ajatuksia, eikä tiedä mitä nainen häneltä odottaa.
Äh minusta taas vilpittömyys on parasta, ei se että tehtailee jotain rakkausrunoja tai tuo kukkia. Miehet näyttävät rakkautensa suojeluna ja tekoina ja sanoina, joista ei jää kyllä epäilyksen sijaa mikä on "motiivi". :)
 

Yhteistyössä