miten miehen saisi puhumaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies vihaa kaikenlaista vakavaa keskustelua suhteesta. Aina hänen mielestään on väärä aika ja paikka ja vetää herneet nenään jos yritän keskustella asioista.
suhteemme ongelma on ollut aiemmin luottamuspula eikä tämä asia korjaannu jos en saa miestä puhumaan vakavasti.
tällainen syö avioliittoa pahasti.

minä mietin samaa!! ongelmat erilaisia,luottopulaa ei ole mutta muuta ongelmaa kylläkin, mutta kun ei puhu niin ei puhu! rasittavaa. mietin just että pitää varmaan alkoholia kokeilla seuraavaksi! : D kun muusta ei apua oo.....

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Ei nyt millään pahalla mutta sun olis pitänyt ajatella tuota asiaa ennen naimisiin menoa. En usko että ketään saa "opetettua" puhumaan vakavasti.

Olisi pitänyt siis jättää menemättä naimisiin.. hmm. vaihtoehto on nyt varmaan sitten ero?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei nyt millään pahalla mutta sun olis pitänyt ajatella tuota asiaa ennen naimisiin menoa. En usko että ketään saa "opetettua" puhumaan vakavasti.

Olisi pitänyt siis jättää menemättä naimisiin.. hmm. vaihtoehto on nyt varmaan sitten ero?

No en mä nyt ihan sitä tarkoittanut.

meillä samaa ongelmaa. ei osaa vain yksinkertaisesti keskustella asioista on sen itsekkin sanonut. se auttaa jos saa miehen ymmärtämään että tätä voi myös harjoitella. turhaa erota asian takia mitä voi kehittää. voihan olla ettei aikaisemmin elämässä ole joutunut keskustelemaan vakavista aisoista tai ei ole vaan koskaan osannut avautua toiselle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en mä nyt ihan sitä tarkoittanut.

ja kyllä mielestäni voi oppia puhumaan asioista

Joillakin voi olla niinkin yksinkertaisesta asiasta kiinni kuin sanasta keskustella. Se voi kuulostaa liian vakavalta, tylsältä, pelottavalta, kuivalta, ikävältä. Että pitää keskustelemalla keskustella. Varsinkin jos lopputulos on riita ja huuto.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Joillakin voi olla niinkin yksinkertaisesta asiasta kiinni kuin sanasta keskustella. Se voi kuulostaa liian vakavalta, tylsältä, pelottavalta, kuivalta, ikävältä. Että pitää keskustelemalla keskustella. Varsinkin jos lopputulos on riita ja huuto.

niinpä. samaa mieltä. kannattaa kokeilla muita tekniikoita koska meillä aina jos olen sanonut että milloin voidaan puhua niin vastaus on äkäinen. pitäisi jotenkin aloittaa rauhallisesti eikä ikinä huutamalla tai kiivaalta kuulostaen

:D meillä oli miehen kanssa eilen "keskustelu-ilta" no voitte varmaan ymmärtää että se meni siihen et mie vaan puhuin ja puhuin. mies myönteli kaikkeen, joten raivostuttavaa!!!

ja mun ukkeli alkaa aina ehdotteleen seksiä jos meidän pitää jutella, ja tietää ettei siitä tule mitään jos toinen on ilman vaatteita ja mie yritän keskustella. huoh...

Yhteistyössä