Miten menettelen, kun ei ole varmaa saanko valmistumisen jälkeen töitä, mutta haluaisin lapselle saman hoitopaikan, jos satunkin s

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen

Vieras
Siis joulukuussa valmistuminen. Töistä ei ole vielä varmuutta, mutta ihan hyvät näkymät pitäisi olla, ainakin sijaisuuksien suhteen. Pidänkö siis lapsen hoitopaikkaa, vaikka lapsi ei siellä kävisikään? Siis kaiken varulta, että jos ja kun saan töitä niin olisi lapselle paikka valmiina. Mutta sittenhän en saa kotihoidontukea vai mitä? Ja hoitomaksu juoksee... Onko siis järkeä??

Jätä lapsi osapäivähoitoon, menee pienempi maksu ja pysyy jalka oven välissä. Meinaan vaikka saisit duuniakin niin hoitopaikkaa ei ole lain mukaan pakko tarjota muistaakseni kahteen viikkoon. Se voi sitten olla ihan mistäpäin vaan eikä siitä samasta missä aiemmin on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta onko siis laillista pitää hoitopaikkaa vaikkapa osapäiväisenäkin, vaikka itse on työttömänä?

Onhan noita lapsukaisia paljon virikehoidossa.

Kuulostaapa inhottavalta, ihan kuin siinä olisi jotain todella pahaa että lapset ovat päivähoidossa.

mutta onko siis laillista pitää hoitopaikkaa vaikkapa osapäiväisenäkin, vaikka itse on työttömänä?

meillä on poitsu myös 9 pv/kk hoidossa vajaa 7 tuntia ja itse olen työttömänä kotona et kyllä sen pitäisi onnistua. Ja mie siuna tekisinkin niin siitä on helppo lisätä päiviä kun pääset töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

Onhan noita lapsukaisia paljon virikehoidossa.

Kuulostaapa inhottavalta, ihan kuin siinä olisi jotain todella pahaa että lapset ovat päivähoidossa.

Mitä pahaa tuossa nyt oli?

Yhteistyössä