meinasin laittaa samanAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei muutaku matkaan vaan. teille tulee mahtava lomareissu.
ja en voinu vastustaa http://www.youtube.com/watch?v=AME8HI160JQ
meinasin laittaa samanAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei muutaku matkaan vaan. teille tulee mahtava lomareissu.
ja en voinu vastustaa http://www.youtube.com/watch?v=AME8HI160JQ
ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Vijeras:Onkos Nyynä tämä naapuri keltä vaunuva aletaan lainailoo?
Tuo taitaa olla se sun superidea jonka selitys jäi kesken?Vaunu/asuntoautomatkailu on ihan kivaa,vaatii toki hermoja kun ollaan muutamassa neliössä,mutta saa laitettua itse ruuat yms.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja hmm, ehkä me kumminkin ollaan liian mukavuudenhaluisia tohon jos kumminkin mieluummin autolla vaan ja hotelliin?? :saint:
joo, tulee vaan melkeist yhtä kalliiksi ku hotelliyöt tai siis ne asuntovaunupaikatkin maksaa 50e/ yö rupes kauhistuttaa se vaunun kiskominen, matka on kumminkin pitkä.. autolla voidaan ajella vähän molemmatkin..Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tuo taitaa olla se sun superidea jonka selitys jäi kesken?Vaunu/asuntoautomatkailu on ihan kivaa,vaatii toki hermoja kun ollaan muutamassa neliössä,mutta saa laitettua itse ruuat yms.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja hmm, ehkä me kumminkin ollaan liian mukavuudenhaluisia tohon jos kumminkin mieluummin autolla vaan ja hotelliin?? :saint:
ihan sama täällä.. 650kilsaa kaheksaakymppiä ja vähemmän... ei ehkä kumminkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Me pohdittiin josko olis jostain kattonu asuntoauton...
Mut mut mut mä en tiedä onko musta ajelemaan max 80km/h.
Olemaan se teiden tukko
siis häh, minkä puhelun takia olet itkeskellyt ja miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Ei hitto, ensin minä itkeskelen täällä jollekin malliohjelmassa näytetylle puhelulle ja nyt en voi olla repeilemättä näille taunuksille ja puille jotka kaatuilee ukkosella autojen päälle....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai teillä sitten on kunnon veturi, ettei mikään alimitotettu Taunus?
Hoh, alkaakohan mammalla väsy iskeä....
Isäntä koittaa pehmittää sanomalla, et siellä takanahan voi olla ajon aikana...Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan sama täällä.. 650kilsaa kaheksaakymppiä ja vähemmän... ei ehkä kumminkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Me pohdittiin josko olis jostain kattonu asuntoauton...
Olemaan se teiden tukko
joo, vielä pahempaa ja siis ei siinä asuntoautossakaan kai ihan kauhean vapaasti voi ajon aikana liikuskella...Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Isäntä koittaa pehmittää sanomalla, et siellä takanahan voi olla ajon aikana...Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan sama täällä.. 650kilsaa kaheksaakymppiä ja vähemmän... ei ehkä kumminkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Me pohdittiin josko olis jostain kattonu asuntoauton...
Olemaan se teiden tukko
Lukittuna muutamaan neliöön lasten kanssa 80km/h
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, tulee vaan melkeist yhtä kalliiksi ku hotelliyöt tai siis ne asuntovaunupaikatkin maksaa 50e/ yö rupes kauhistuttaa se vaunun kiskominen, matka on kumminkin pitkä.. autolla voidaan ajella vähän molemmatkin..Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tuo taitaa olla se sun superidea jonka selitys jäi kesken?Vaunu/asuntoautomatkailu on ihan kivaa,vaatii toki hermoja kun ollaan muutamassa neliössä,mutta saa laitettua itse ruuat yms.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja hmm, ehkä me kumminkin ollaan liian mukavuudenhaluisia tohon jos kumminkin mieluummin autolla vaan ja hotelliin?? :saint:
oho, kiitos vinkistä! pitää vielä selvitellä =) saako sieltä koululta sähköä? yllättäen joo, mä olin aika hiljaa, kun kysyttiin vapaaehtoisia sinne koululleAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, tulee vaan melkeist yhtä kalliiksi ku hotelliyöt tai siis ne asuntovaunupaikatkin maksaa 50e/ yö rupes kauhistuttaa se vaunun kiskominen, matka on kumminkin pitkä.. autolla voidaan ajella vähän molemmatkin..Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tuo taitaa olla se sun superidea jonka selitys jäi kesken?Vaunu/asuntoautomatkailu on ihan kivaa,vaatii toki hermoja kun ollaan muutamassa neliössä,mutta saa laitettua itse ruuat yms.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja hmm, ehkä me kumminkin ollaan liian mukavuudenhaluisia tohon jos kumminkin mieluummin autolla vaan ja hotelliin?? :saint:
Jos laitatte sen vaununne siihen majoituskoululle, niin maksu ei ole iso. Viime vuonna oli 10 e. Tämän vuoden hintoja ei ole vielä ilmoitettu. Me siis majoitutaan siin koululla omassa vaunussa. Näin vanhana ei enää toi luokkamajoitus kiinnosta.
Ne on nimenomaan sähköpaikkoja. Suihkussa käytiin siellä koulussa. Erittäin hyvä järjestelmä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho, kiitos vinkistä! pitää vielä selvitellä =) saako sieltä koululta sähköä? yllättäen joo, mä olin aika hiljaa, kun kysyttiin vapaaehtoisia sinne koululleAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, tulee vaan melkeist yhtä kalliiksi ku hotelliyöt tai siis ne asuntovaunupaikatkin maksaa 50e/ yö rupes kauhistuttaa se vaunun kiskominen, matka on kumminkin pitkä.. autolla voidaan ajella vähän molemmatkin..Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tuo taitaa olla se sun superidea jonka selitys jäi kesken?Vaunu/asuntoautomatkailu on ihan kivaa,vaatii toki hermoja kun ollaan muutamassa neliössä,mutta saa laitettua itse ruuat yms.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja hmm, ehkä me kumminkin ollaan liian mukavuudenhaluisia tohon jos kumminkin mieluummin autolla vaan ja hotelliin?? :saint:
Jos laitatte sen vaununne siihen majoituskoululle, niin maksu ei ole iso. Viime vuonna oli 10 e. Tämän vuoden hintoja ei ole vielä ilmoitettu. Me siis majoitutaan siin koululla omassa vaunussa. Näin vanhana ei enää toi luokkamajoitus kiinnosta.
ok, jees.. hmm.. pitää nyt tarkkaan harkita voittaako mukavuudenhalu ja hotelliaamiainen?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ne on nimenomaan sähköpaikkoja. Suihkussa käytiin siellä koulussa. Erittäin hyvä järjestelmä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho, kiitos vinkistä! pitää vielä selvitellä =) saako sieltä koululta sähköä? yllättäen joo, mä olin aika hiljaa, kun kysyttiin vapaaehtoisia sinne koululleAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, tulee vaan melkeist yhtä kalliiksi ku hotelliyöt tai siis ne asuntovaunupaikatkin maksaa 50e/ yö rupes kauhistuttaa se vaunun kiskominen, matka on kumminkin pitkä.. autolla voidaan ajella vähän molemmatkin..Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tuo taitaa olla se sun superidea jonka selitys jäi kesken?Vaunu/asuntoautomatkailu on ihan kivaa,vaatii toki hermoja kun ollaan muutamassa neliössä,mutta saa laitettua itse ruuat yms.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja hmm, ehkä me kumminkin ollaan liian mukavuudenhaluisia tohon jos kumminkin mieluummin autolla vaan ja hotelliin?? :saint:
Ei sitä kannata kysellä. Pakkaa kamat vaunuun ja häipyy yön selkään. =)Alkuperäinen kirjoittaja ööööh:tuota.. olettekos nyt siltä naapurilta kysynyt myös asiasta?
sain tuosta sen käsityksen että keksit ihan just nyt idean ja et ole ottanut huomioon sitä että haluaako naapuris lainata/vuokrata sitä... ja että onko heillä tarvitta itsellä juuri silloin..
Voih, hotelliaamiainenAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ok, jees.. hmm.. pitää nyt tarkkaan harkita voittaako mukavuudenhalu ja hotelliaamiainen?
oho! kiitos vaan tarjouksestaAlkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Mulla ois muuten täällä oulussa asuntovaunu vapaana, jos kiinnostaa.
Muoks, saanko mää vielä kysyä onko täällä joku tilaisuus mihin ootte tulossa?
ei tuu ei.. mut ehtii siitä nauttia onneksi päivällä ja tosiaan, vähän ajateltava tota meidän pienintä perheenjäsentä myös, hänelle tulee raskas reissu...Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Voih, hotelliaamiainenAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ok, jees.. hmm.. pitää nyt tarkkaan harkita voittaako mukavuudenhalu ja hotelliaamiainen?
Tänä vuonna aamiaiset on keskitetty Ouluhalliin, alkaen klo 6:30 :xmas: Hotellissa saisi nukkua pidempään... Mutta toisaalta hotellissa ei tule sitä poweri-tunnelmaa...
:saint: just näinAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Ei sitä kannata kysellä. Pakkaa kamat vaunuun ja häipyy yön selkään. =)Alkuperäinen kirjoittaja ööööh:tuota.. olettekos nyt siltä naapurilta kysynyt myös asiasta?
sain tuosta sen käsityksen että keksit ihan just nyt idean ja et ole ottanut huomioon sitä että haluaako naapuris lainata/vuokrata sitä... ja että onko heillä tarvitta itsellä juuri silloin..
No kyllähän mää tuon tapahtuman tiesinki, mutta hölömönä en tajunnu ihan heti.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho! kiitos vaan tarjouksestaAlkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Mulla ois muuten täällä oulussa asuntovaunu vapaana, jos kiinnostaa.
ollaan tulossa maailman suurimpaan lentistapahtumaan, powercupiin
juuuh, toisessa polvessa meidän perheessä menee jo powerperinneAlkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:No kyllähän mää tuon tapahtuman tiesinki, mutta hölömönä en tajunnu ihan heti.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oho! kiitos vaan tarjouksestaAlkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Mulla ois muuten täällä oulussa asuntovaunu vapaana, jos kiinnostaa.
ollaan tulossa maailman suurimpaan lentistapahtumaan, powercupiin
Eilisessä Suomen huippumalli haussa- ohjelmassa yksi niistä tytsyistä jutteli lapsensa kanssa puhelimessa. Ja jotenkin se muksu oli niin sulosen kuuloinen kun kertoin äidilleen kuulumisiaan ja sanoi rakastavansa.... tuli siinä sitten tippa silmään. Ei kummempi juttu.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jenkka:siis häh, minkä puhelun takia olet itkeskellyt ja miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Ei hitto, ensin minä itkeskelen täällä jollekin malliohjelmassa näytetylle puhelulle ja nyt en voi olla repeilemättä näille taunuksille ja puille jotka kaatuilee ukkosella autojen päälle....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai teillä sitten on kunnon veturi, ettei mikään alimitotettu Taunus?
Hoh, alkaakohan mammalla väsy iskeä....