Miten matkahuolto toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Tilaisin yhdestä nettikaupasta pienen esineen, mutta heillä on ainoa toimitusvaihtoehto Matkahuolto 12e.

Niin että mihin se paketti siis tulee? Tässä kylässä kai on matkahuollon toimipiste sentään. (mistäköhän sen aukioloajat saa?)

Entä kylät jossa ei ole toimipistettä?

Matkahuollon sivuilla on kyllä paljon enemmän kuin hinnat. Siellä on mm. haku, jolla voit kotisi postinumerolla hakea lähimmän noutopaikan. Matkahuolto toimittaa paketteja myös Siwaan, Euromarkettiin, joillekin R-kioskeilla ja tietenkin bussiasemoille... Eikä ole edes epäselvä sivusto...

Sorge, mä en ehdi töissä kattelemaan nettisivuja ja nyt mulla roikkuu kaks kiljuvaa muksua lahkeessa, joka kysymyksen välissä olen leikkyt piilosta yhden kierroksen.

Kas kun ajattelin, että kysymällä täältä saisin nopeammin vastauksen siihen ylityhmään kysymykseen. Olisitte te säästäneet aikaanne ja näppiksiänne jos ei ole muuta vastausta kuin KVG.

Siis se kysymys oli, tuleeko se paketti bussipysäkille? Siis tulee. Kiitos. Posti toisi sen kokoisen kotiin, siksi mulell on tyystin epäselvää ko firman toimista. En oo koskaan semmosen kautta tilannu, vaikka oon jo näin vanha.

Ei senyt todellakaan sulle sitä mihinkään bussipysäkille jätä. Mistä sä sellaisen olet saanut päähäsi? Koita nyt noita laitettuja linkkejä, sieltä saat tietää noutopaikan. Ja jos nouto on hankalaa, niin kotiinkuljetuksia tarjoavat myös.

Yhteistyössä