MITEN MÄ SAAN PESUKONEEN LUUKUN AUKI??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhemmillani jäi päältätäytettävän koneen sähkölukko kerran jumiin. Ja sen pituinen se =)
Siis ei ole lukkoa enää ollenkaan. Kansi lähtee auki vaikka kesken pesun :/
Se piti silloin väkisin aukasta, huoltomieskään ei osannut sille tehä mitään :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 16:42 Huuhkajatar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 16:41 Tonnikeiju kirjoitti:
Rikonko lasin luukusta ja sit teippailen jeesusteipillä kasaan :kieh: :kieh:

Niih, tai uhkaile sitä ekopisteellä...

just ostanu ton koneen sieltä eco centeristä vai miten se nyt ikinä kirjotetaankaan...nooh...oikeestaan neljä kk sitte... :kieh: :\|

mulla ei auennut tänään.kun oli sellainen ohjelma,joka ei linkoa ollenkaan (vaatteessa kiellettiinn linkoaminen), sitten aukes,kun olin pumppaus-ohjelmalla pumpannut linkoamisen sijaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:36 vieras kirjoitti:
Kokeiles huuhteluohjelmalla uudelleen tai linkouksella, josko ois vaan joku tilapäinen jumi siinä lukossa ja sitten aukeis.

mä oon nyt kolme kertaa pyörittäny koneen uudestaan ja kaikenlisäks sukka jossa oli pesupähkinöitä aukes ja nyt pesupähkinät on pyykin seassa ja en enään uskalla pyörittää kertaakaan ku tukkivat pian koko koneen... :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:38 Tonnikeiju kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:36 vieras kirjoitti:
Kokeiles huuhteluohjelmalla uudelleen tai linkouksella, josko ois vaan joku tilapäinen jumi siinä lukossa ja sitten aukeis.

mä oon nyt kolme kertaa pyörittäny koneen uudestaan ja kaikenlisäks sukka jossa oli pesupähkinöitä aukes ja nyt pesupähkinät on pyykin seassa ja en enään uskalla pyörittää kertaakaan ku tukkivat pian koko koneen... :/

No sitten ei sekään auta. :(
Minkä merkkinen se kone on?

Yhteistyössä