MITEN MÄ SAAN PESUKONEEN LUUKUN AUKI??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:39 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:38 Tonnikeiju kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:36 vieras kirjoitti:
Kokeiles huuhteluohjelmalla uudelleen tai linkouksella, josko ois vaan joku tilapäinen jumi siinä lukossa ja sitten aukeis.

mä oon nyt kolme kertaa pyörittäny koneen uudestaan ja kaikenlisäks sukka jossa oli pesupähkinöitä aukes ja nyt pesupähkinät on pyykin seassa ja en enään uskalla pyörittää kertaakaan ku tukkivat pian koko koneen... :/

No sitten ei sekään auta. :(
Minkä merkkinen se kone on?

Whirlpool

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:41 vieras kirjoitti:
JOs ei järjellä, niin voimalla. Kuulostat riskiltä. :o :D

ensivaikutelma saattaa pettää ;)

ja itseasiassa mä tein jo niinku Huuhkajatar ehotti...uhkasin hyötykäyttöasemalla...sekään ei tehonnu ni istuin lattialle, laitoin jalat konetta vasten, otin kunnon asennon ja luukusta kiinni ja kiskoin... ei auennu...

Mulla jäi kerran mikrouunin luukku jumiin ja likan puurot oli sisällä :snotty:
Oli se muovinen "väkänen" mennyt poikki ja jäänyt sinne väliin jotenkin, mutta voiveitsen avulla sain sitten renklattua luukun auki ja niin vaan mikrouuni pelittää vielä tänäkin päivänä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:10 Tonnikeiju kirjoitti:
HALLELUJAH!! SE ON AUKI!! Mutta nyt se ei enään mee kiinni... :whistle: meisselillä väänsin auki... Haittaakohan se kauheesti jos pesee pyykit luukku auki? :saint:
:D

Onneksi se aukesi.

Vaan toivottavasti myös sulketuu.

\
HALLELUJAH!! SE ON AUKI!! Mutta nyt se ei enään mee kiinni... :whistle: meisselillä väänsin auki... Haittaakohan se kauheesti jos pesee pyykit luukku auki? :saint:

:laugh: Sain mukavat naurut illaksi....

Tsemppiä pesuihin d :D b

Meillä jäi kahva käteen ikkunallisesta pesukoneesta mallia muumio ja korjattu jo kerran sama vika. Keksittiin työntää ohut ruuvimeisseli kahvan kohdalle ja sillä saa kliksautettua jousen auki..... toimii edelleenkin. :heart:

Meidän koneessa on lapsilukko. Lapsilukko aukeaa painamalla 5-6 sek yhtäjaksoisesti "Start"-painiketta, jonka jälkeen luukku "naksahtaa" sen merkiksi, että sen voi kahvasta avata.

Oisko ap:n koneessa voinut olla vastaava systeemi, joka ois mennyt päälle vahingossa? Tuon saa siis myös pois toiminnasta kokonaan tuon lapsilukon.

Meillä kone on Siemens.

\

Varmaan oli viisasta väkisin avata :o Olisit soittanut korjaajat paikalle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 16:38 voi ei kirjoitti:
\

Varmaan oli viisasta väkisin avata :o Olisit soittanut korjaajat paikalle.

no mä en kyllä todellakaan parin kympin koneen takia soita korjaajia paikalle.. eikä takuu korvaa muutenkaan ku ei siin oo enään takuuta voimassa ;)

ja lisään vielä että nyt koneen luukun saa kiinni ku tunteella vaan painaa ja meisselillä avaa :saint: :D <br><br>

Yhteistyössä