Miten mä VOIN olla näin laho päästäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Meillä on poitsulla nyt koko kroppa näppylöissä. Käytiin hoitajan vastaanotolla ja hän meinas että vesirokko olis kyseessä. Miehenkin mielestä se olis vesirokkoa.

Mutta kun mun mielestä pojalla on ollut jo vesirokko, samoin anoppi muisteli että olis ollut.

Miten on mahdollista että mä en muista tarkaksi että onko omalla lapsellani ollut rokko vai ei :o :o .

Kaiken huippu on että soitin eräälle ystävälleni ja tarkistin häneltä että onko hänen lapsellaan ollut rokko. Mä kun nimittäin muistan ihan selvästi että tällä lapsella oli, muistan vielä ne näpyt naamassakin....mutta en sitten omaani :headwall: :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:laugh: Saako nauraa? :saint:

No juu onhan tuo tietty hassuakin ja oli kiva selittää sille hoitsulle että en oikeesti tiedä oonko keksinyt koko rokon :D .

Mutta on tässä se ikävämpikin puoli että jos se ei oo sitä vesirokkoa (ja mä epäilen sitä suuresti), niin mikä hitto pojalla sitten on??

Niin en tiedä mikä rokko sun pojalla on, toivon mukaan ei mitään ikävää. En nauranut sen rokolle vaan tuo on just ihanaa ettei muista tarkkaan oman lapsen rokkoa mutta muistaa toisen.
Muuten vesirokon jälkeen täytyy olla varovainen auringon kanssa. Omalla tytöllä kun loppui vesirokko olimme viikon päästä kanarialla. En tiennyt että ne verirokko arvet ei kaipaa aurinkoa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Niin en tiedä mikä rokko sun pojalla on, toivon mukaan ei mitään ikävää. En nauranut sen rokolle vaan tuo on just ihanaa ettei muista tarkkaan oman lapsen rokkoa mutta muistaa toisen.
Muuten vesirokon jälkeen täytyy olla varovainen auringon kanssa. Omalla tytöllä kun loppui vesirokko olimme viikon päästä kanarialla. En tiennyt että ne verirokko arvet ei kaipaa aurinkoa. :o

Juu kyllä mä ihan hokasin että mikä naurattaa :D . Mutta tonne laitoinkin kuvan poitsun selästä ja ilmeisesti mä olen väärässä ja kyseessä on kuin onkin vesirokko. No, parempi niin ettei tarvi miettiä ja murehtia mistä on kyse.

Yhteistyössä