Miten mä voin jättää ton pienen yön yli hoitoon?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Apua!! Ollaan perjantaina lähdössä miehen kans ekaa kertaa yhdessä ulos ja poika 4kk menee mun vanhemmille yöksi hoitoon. Paikka on tosi tuttu, kuten myös isovanhemmat ku ollaan siellä joka päivä. Ei siis sinänsä mitään ongelmaa, mut... miten mä voin lähteä sitte perjantaina pojan luota ilman itkua. Kamalalta tuntuu ajatuskin, mutta oon jo luvannu miehelle ja meidän kavereille et perjantaina mennään yhedlle keikalle ja jäädään kavereille yöksi. Ja haluun mä mennäkin ,mut silti pelottaa tuo erossa olo... Vauva siitä tuskin on moksiskaan mutta äiti saattaa ikävöidä kovasti :|

No siis, mitäänhän ei oo pakko. Jos susta tuntuu siltä, se poika löytyy sieltä mummulasta jonne sä voit karata vaikka sen keikan jälkeen, jos siltä tuntuu. Mutta jos haluat jatkaa iltaa, jatkat sitä. Mä oon aina mennyt vähän fiiliksen mukaan ja pitänyt takaporttia auki: ett jos en haluakaan jatkoille, en lähde, voisin olla teidän kuskina jne... :D

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
elä lähde.... en menny miekään kun tuntu tuolta.... kyl se tunne tuli sitten myöhemmin et on valmis jättää vaavin hoitoon....

Mut mun tekee hirveesti mieli lähteä kun on yksi mun lempibändikin esiintymässä ja ollaan sovittu tää meno jo ennen pojan syntymää.
mieli tekee siis lähteä mutta pelottaa vaan et tulee ihan järjetön ikävä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No siis, mitäänhän ei oo pakko. Jos susta tuntuu siltä, se poika löytyy sieltä mummulasta jonne sä voit karata vaikka sen keikan jälkeen, jos siltä tuntuu. Mutta jos haluat jatkaa iltaa, jatkat sitä. Mä oon aina mennyt vähän fiiliksen mukaan ja pitänyt takaporttia auki: ett jos en haluakaan jatkoille, en lähde, voisin olla teidän kuskina jne... :D

mä taidan tehdä noin...katson alkuillan et mikä on fiilis ja toimin sen mukaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
elä lähde.... en menny miekään kun tuntu tuolta.... kyl se tunne tuli sitten myöhemmin et on valmis jättää vaavin hoitoon....

Mut mun tekee hirveesti mieli lähteä kun on yksi mun lempibändikin esiintymässä ja ollaan sovittu tää meno jo ennen pojan syntymää.

Mene katsoo se keikka ja sitten jos tuntuu niin mene sinne hoitopaikkaan kans yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Mene katsoo se keikka ja sitten jos tuntuu niin mene sinne hoitopaikkaan kans yöksi.

Siinä on vaan se ongelma et keikka on eri paikkakunnalla :|
Vaan kulkeehan ne taksit =)

Jokainen varmasti ymmärtää,että vauvan syntymä saattaa tehdä muutoksia suunnitelmiin. :)

Musta on edelleen haikeeta päästää poika (yli 2v) yökylään. Vaikka tiedän, että hän viihtyy aivan mielettömän hyvin esim. mun siskoni luona eikä varmaan ees muista että äiti ja isi on ees olemassa, niin kyllä sitä itselle vaan ikävä ja haikee olo tulee silti :ashamed:

Mutta tosiaan, taksit kulkee, joten jos ei ihan hirveen pitkän matkan takana oo mummola kekkkapaikasta, niin aika hyvillä mielin voit varmasti lähteä. Pääsethän pikkusen luo jos iskee ihan karmea olo.

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
jos se on noin vaikeeta ni älä lähde. mitä sä sitä täällä kyselet ja koitat omaa mieltäs sillä parantaa ?

Ai anteeksi kauheesti että kyselin... :kieh:

älä ittees ota,näin mullekin vastataan joka kerta jos erehdyn jotain vastaavaa kysymään. viimeeks kysyin tutin käytön lopettamisesta ja päälle hyökättiin "mitä sä sitä oot menny edes sille antamaan" -tyylillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
jos se on noin vaikeeta ni älä lähde. mitä sä sitä täällä kyselet ja koitat omaa mieltäs sillä parantaa ?

Ai anteeksi kauheesti että kyselin... :kieh:

Onhan se nyt hyvää omia ajatuksiaan purkaa, sehän usein selventääkin tunteita, kun voi ajatukset "ääneen" sanoa.

Mä kyllä ymmärrän hyvin, sillä kuten Kookostakin sanoi niin itsekin koen yhä hankalaksi ja vaikeaksi 2 vuotiaan hoitoon laiton, enkä sitä kyllä mielellään teekään, hirveä ikävä joka kerta :heart:

Yhteistyössä