Miten mä saan värjättyä marsipaanin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuapapua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuapapua!

Vieras
Kun mulla on luonnon valkoista marsipaania, mutta kun sen pitäs olla vitivalkoista, ja meidän kaupoissa ei ainakaan ole vitivalkoista marsipaania, millä siis saan sen luonnonvalkoisen marsipaanin vitivalkoisesksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ostamalla (elintarvike)valkaisuväriä, nettikaupat myy. Sokerimassaa myydän vitivalkoisena, ja kerma on aika lähellä.

Ää, en mä enää ehdi mitään tilata, lauantaiks pitäs olla kakku valmis! Mä ajattelin siis tehdä kakun päälle punaisella marsipaanilla kuorrutteen. Siihen päälle ajattelin tehdä hello kittyn. Voinko mä nyt tehdä sitä millään sitä hello kittyä? Auttakaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ostamalla (elintarvike)valkaisuväriä, nettikaupat myy. Sokerimassaa myydän vitivalkoisena, ja kerma on aika lähellä.

Ää, en mä enää ehdi mitään tilata, lauantaiks pitäs olla kakku valmis! Mä ajattelin siis tehdä kakun päälle punaisella marsipaanilla kuorrutteen. Siihen päälle ajattelin tehdä hello kittyn. Voinko mä nyt tehdä sitä millään sitä hello kittyä? Auttakaa!

Tee siitä luonnonvalkoisesta, tai sitten teen pikeerin (munanvalkuaista, tomusokeria, sitruunamehua, google) tai ihan vaan tomusokerivesiseoksen, ja pursotat sillä sen kissan.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Uutuus, joten voi olla kyllä vaikea löytää.... olisko esim. cittarissa tai muissa isoissa ruokakaupoissa.

Eilen kävin cittarin ja prisman läpi, ei ollu ku luonnonvalkoista. Ja tietty sit kaikkia muita värejä.

Yhteistyössä