Miten mä saan ton fb:n keskustelun pois päältä?

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Siis aikasemmin, ennen tätä helvetin loistavaa uudistusta, sai kerralla kokonaan ittensä offlineen tosta keskustelusta, ja paikalle vaan sillä, että todellakin laitto sieltä asetuksista sen päälle.
Nyt kun tosta alhaalla olevasta pimpulasta laittaa "paikalla keskustelemaan" -kohdasta raksin pois, on keskustelu pois käytöstä, MUTTA, kun ees päivittää sivun, ni johan se on taas päällä.
Mä haluun sen kokonaan pois. Nyt.
Aina joku kirjottelee sitä kautta jotain, ja ne tulee mulla näkymään myös kännykkään, mitä mä en haluu. Muutenkaan mä en tykkää, että tuo keskustelu on aina päällä, kun muutama ei-toivottu (joo, en poista kavereista, muuten ihan ok ihmisiä, mutten jaksa kirjotella niitten kanssa tossa puoltoimivassa keskustelu-ikkunassa joka hemmetin päivä) ihminen kirjottelee...

Siinä keskustelu palkissa on sellanen lumihiutale ja siitä painat aukeaa valikko josta voit laittaa itsesi offlineen tai rajoittaa näkymistä tietyiltä henkilöiltä eli nää jotka rajoitat eivät voi kirjoittaa sulle.

Ei mullakaan tee tota näemmä joka kerta. Mutta usein.
Joka päivä mä sen pariin kertaan laitan aina pois päältä, mut sit se taas itestään jossain kohtaa menee päälle...
firefox täällä, jos sillä on jotain merkitystä.

[QUOTE="Eräs";24408277]Siinä keskustelu palkissa on sellanen lumihiutale ja siitä painat aukeaa valikko josta voit laittaa itsesi offlineen tai rajoittaa näkymistä tietyiltä henkilöiltä eli nää jotka rajoitat eivät voi kirjoittaa sulle.[/QUOTE]

Joo, siitä mä sen just laitan. Mut sit menee itestään taas päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24408286:
Paitsi että mulla on siitä "lumihiutaleesta" painaessa vaan kaks kohtaa;

Paikalla keskustelemaan ja
Keskustelun äänet

ei mitään muuta valittavaa...

Mulla on myös rajoita paikallaoloa ja siellä on sit muutama henkilö jotka rasittavuudellaan ovat sinne joutuneet jo vanhan chatin aikana. Oiskohan se jossain asetuksissa missä vois ne määrittää?

tarkoitatteko että kun kirjaudun facebbokkiin, näyn heti tuossa chatissa-että siis olen paikalla??
Olen laittanut sen sivupalkin kiinni,mutta silti alareunassa näkyy vihreä chat-ympyrä.

En haluaisi että ihmiset näkevät milloin olen online ja milloin en. Eli jos en paina kenenkään tutun naamaa kun he zättäävät,olenko silti muka chatissa mukana?en ymmärrä???

Alkuperäinen kirjoittaja höh?;24409161:
tarkoitatteko että kun kirjaudun facebbokkiin, näyn heti tuossa chatissa-että siis olen paikalla??
Olen laittanut sen sivupalkin kiinni,mutta silti alareunassa näkyy vihreä chat-ympyrä.

En haluaisi että ihmiset näkevät milloin olen online ja milloin en. Eli jos en paina kenenkään tutun naamaa kun he zättäävät,olenko silti muka chatissa mukana?en ymmärrä???

ghkk

Yhteistyössä