Miten mä saan broilerin koivista uunissa hyvän makuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä laitan uunivuokaan ja lisään vettä vuuan pohjalle jonkun verran. ei marinadin lisäksi mitään mausteita. annan olla 200asteessa tunnin ja sit vielä kuumassa(lämpö pois) reilu ½tuntia. (näin liha irtoaa luista ja on kypsää muttei kuivaa)sit teen kanojen kanssa olleesta vedestä kastikeen lisäämällä siihen kerman ja currya ja mausteita ja suurustan sopivaksi.
ja riisi on kanojen uunissa olon aikana hautunut sopivaksi.hellalla siis.

jos siis teen marinoimattomasta kanasta niin marinoin sen eka jollain omatekoisella marinadilla ja sama paisto-operaatio. kyseessä siis koivet.
rintapalat,fileet ja muut taidan yleensä tehdä muuten..

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mä laitan uunivuokaan ja lisään vettä vuuan pohjalle jonkun verran. ei marinadin lisäksi mitään mausteita. annan olla 200asteessa tunnin ja sit vielä kuumassa(lämpö pois) reilu ½tuntia. (näin liha irtoaa luista ja on kypsää muttei kuivaa)sit teen kanojen kanssa olleesta vedestä kastikeen lisäämällä siihen kerman ja currya ja mausteita ja suurustan sopivaksi.
ja riisi on kanojen uunissa olon aikana hautunut sopivaksi.hellalla siis.

jos siis teen marinoimattomasta kanasta niin marinoin sen eka jollain omatekoisella marinadilla ja sama paisto-operaatio. kyseessä siis koivet.
rintapalat,fileet ja muut taidan yleensä tehdä muuten..

Pistän tämän ylös, kiitos. Koitan saada jonkin sortin kastikkeen tehtyä siitä vedestä. :)

Yhteistyössä