Miten löytyy kavereita..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kavereita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kavereita

Vieras
Oon aina ollut huono löytämään kavereita, ja nyt tuntuu että lasten myötä loputkin on jääneet.. oon suht nuori, mutta silti voisi jossain mitassa sanoa suurperheen äidiksi.. tuntuu että kaikki mitä tuossa lähistöllä niin on sitä meidän pekka sitä ja tätä.. siis haluaisin kavereita joiden kanssa vois istua grillaamassa kun lapset leikkii pihassa tms.. ja jutella aikuisten juttuja ym.. en mä taida osata selittää.. eli toki hyvä olis jos olisi lapsia mut et olis kiva myöskin jutelle jostain muusta..

Ja muuten se Pekka sitä ja tätä voi johtua ihan siitäkin että se toinenkaan osapuoli ei oikein tiiä että mistä pitäis keskustella. Lasten vanhempina ne lapset on aika looginen keskustelunaihe jos ei muutakaan keksi. Sama kun koiranulkoiluttajat puhuu lähinnä koirista toisilleen. Mutta keskustelua saa ehkä paremmin pidettyä yllä olemalla kiinnostunu toisesta, kyselemällä vaikka että mistä hän on kotosin, mitä tekee työkseen, onko harrastuksia tai lemmikkiä, tai kysyy neuvoa johonki melko simppeliin asiaan vaikka että tietääkö Pekan äiti jotain hyvää kampaamoo tai ravintolaa lähettyviltä.

johtuu.. oon vähän vaikee ku oon kyllä äiti ja tykkään lapsista ja tykkään puhuakin niistä mutta.. ku tuntuu et on vaan kahdenlaisia ihmisiä täällä.. joko ne vetää viinaa/tupakkaa/puhuu lapsille pahasti tms.. tai sit on näitä perusmammoja.. en oo löytänyt yhtään sellasta oman ikästä 24-28v joka suhtautuis sillai lepposasti mut ei liian :) tajuaako kukaan..

siis ihailen sellaisia ihmisiä, jotka omistautuu kokonaan.. ja sit kuitenkin aika paljon ainakin täällä 6-7 vuotiaiden vanhemmat on jo lähemmäs 40v..enkä mä sano et siinäkään mitään pahaa.. mut eri jutut vaan..

Ymmärrän erittäin hyvin. Mutta sitä keskustelua pitäis ite yrittää varovasti johdatella johonki toiseen suuntaan kuin lapsiin. Eikä kannata yrmiä niitä vähän vanhempiakaan mammoja, niillä voi olla paljonkin sanottavaa jos hoksaavat saada "luvan" puhua muustakin kuin lapsista.

Yhteistyössä