Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa pähkäilen itsekin, tunnen naisena itseni ihan nollaksi, olen niin pettynyt ja itken vain. Nyt varasin ajan kriisikeskukseen koska en jaksa enää purkaa tätä perheelle. Suosittelen sullekin jotain keskusteluapua jos siltä tuntuu.
Kävin jonkin aikaa puhumassa ja se auttoi kyllä siihen asiaan eli sen juttelujakson aikana tajusin, että olin varma erosta. Mutta minun on vaikea alkaa puhumaan itsestäni kenellekään, joten ihan muutamassa kerrassa en saisi kerrottua yhtään mitään saati, että niitä kipeimpiä asioita ikinä kenellekään kertoisin. Mielummin annan kaikkien luulla eron johtuvan minusta, kuin puhuisisin eroon johtuvista syistä. Eikö ole muuta vaihtoehtoa?
Happygirl: kun en tiedä, miksi olen surullinen. Nyt on ollut ehkä liikaa ajatella ja ajattelu on tehnyt surulliseksi, ihan syyttä. Vastuu lapsista hankaloittaa mitään muutoksia, joten näillä on nyt mentävä. En ole pitkään aikaan ajatellut, mitä muut ajattelevat, mutta viimeisiin vuosiin oon tehnyt muiden mielestä kaikkea väärin ja olen saanut niistä palautetta ja totuus (vaikkakin vain heidän mielipiteensä) tietenkin satuttaa ja vielä vähemmän kunnioitan itseäni.