Alkuperäinen kirjoittaja kjh:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:hondatyttökö?Onkohan mulla muita ollu...hmm..
joo oli siinä urakka ja monta itkua väännetty ja hammasta purtu ja ollut valmis heittää pyyhkeen kehään
mulla meni 2v aikaa suurinpiirtein.ensin laihdutin normaalisti ja sitten siirryin voimailuun ja pikku hiljaa kehonrakennukseen.Jäin koukkuun tuohon saliinja sieltä mut nykyään löytää
![]()
mä luulin yhessä vaiheessa et nahka ei palaudu kävin sitten lekurissa ja se oli sitä mieltä että se nahka on okei se menee vielä kasaan...mulla lähinnä mulla oli päässä se ongelma. :/
Juu, hondatyttöä tarkoitin.![]()
Toi voimailu/kehonrakennus näyttää tekevän tosi hyvää kropalle, kun on laihduttanut isoja kilomääriä (ja tietysti muillekin). Mietin vaan sun lisäksesi myös She-naa, jolla muistaakseni vähän samanlainen tausta tuon laihduttamisen kanssa kuin sulla ja nykyään myös tuon treenailun suhteen.
se tekee hyvää
Mä otin rauhalliseen tahtiin ton laihduttamisen ehkä siksikin tuo kroppa pysyny mukana.Ja nyt se saa vaan kasvaa ihan luvan kanssa!