Miten löysitte...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakkauden kaipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakkauden kaipuu

Vieras
Uuden ihmissuhteen ja tarkennan että miten uusi mies suhtautui siihen että sulla oli jo lapsia? Mä olen tällä hetkellä turkasen ihastunut yhteen mieheen ja hän on lapseton. Ihan hirveä tilanne kun olen niin sen miehen pauloissa ja pelkään ettei suhde tästä etene koska mulla on lapsi :headwall:

Ei niin että katuisin sitä että tuon typysen olen saanut, ainakaan tosissaan.. :attn:

Netistä löytyi reilu kaks vuotta sitten ja heti ekasta tapaamisesta alkaen oli selvää että tässä tää on. Nyt ollaan menossa naimisiin ennen kesää ja remontoidaan yhteistä kotia. Mulla on kolme lasta joista nuorin nyt kuusivuotias. Toisella ei yhtään ja yhteisiä ehkä joskus yks. Ehkä. Ei lapset estä, karsii vaan jyvät akanoista! ;) Omakohtaisia kokemuksia on... Onnee etsintään. Oikea tosin tulee vastaan yleensä kun ei niin enää etsikään!

Netistä löytyi ja "metrin halolla päähän" kumpaakin ja niin umpi rakastuneita että...........

Tietty arki astu meilläkin kuvioihin aikoinaan mutta yhdessä ollaan kolmatta vuotta edelleen hamaan tulevaisuuteen saakka (toivottavasti) :heart:

Mun lapseni onottanut tosi hyvin vastaan.Touhunnut alusta alkaen niiden kanssa.En piilotellut heitä millään tavalla.Toukokuussa vietetään 1v hääpäivää ja meillä on 8kk ikäinen tyttö. :heart:

Työpaikalta, arkiympyröistä. Kollegoita ollaan :). Kyllä se meilläkin oli ihastusta ensi silmäyksellä, mutta pitkään meni, ennen kuin kumpikaan uskalsi tehdä aloitetta. No, firman juhlissa se sitten tapahtui, klassisesti, mentiin tanssimaan, ja siitä se sitten lähti kuin luonnostaan. Paineita oli jo :). Mies suhtautuu lapseeni lämpimästi, kyytsää harrastuksiin ja juttelee luontevasti. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa tässä asiassa.

Niin, miehellä on ennestään ex-liitosta lapsi. Älä huoli, jos mies sinuun rakastuu, niin silloin ei totisesti edes ajattele, onko sulla lapsi vai ei. Tarkoitan, että mies tietää silloin ottavansa koko paketin, sinut ja lapsen, ja haluaa teidät molemmat! Myös lapsesi! Minun mieheni tapaa sanoa, että "parasta, mitä voit äidille tehdä, on kohdella hyvin myös hänen lastaan". Se on totta! Onnea!

Itse olin lähdössä rentoutumaan pe iltana,ja mies käveli rappukäytävässä vastaan.
Jäi juttelemaan ja pyyti yksille,ja niillä ollaan vieläkin :)
Mulla oli pari muksua sillon,nuorin 7kk,ja mies on aina hoitanut kuin omansa kumpaakin!
Kummatkin sanoo isäks,ja harrastavat poikien juttuja,mihin äitiä ei huolita :kieh:
Yhteinen on syntymässä koht puoleen!
Naimisissa ollaan oltu vuos.

Miks teidän tarinat on noin ihania? Miks minun "uusiomiehestä" kuoriutu täys #&%?$!* mitä vaan on kestettävä kun eroonkaan en pääse.
Kaks lasta oli ja nyt 6kk. yhteinen.
Lehden senssipalstalle idiootti laitoin ilmotuksen ja kaikista vastanneista suostuin lopulta tapaamaan yhden joka vaikutti tosi ihanalta ja lapsirakkalta mieheltän. Niinhän se taitaaki olla, ainoostaan sillon kun sille käy.
Nyt komen lapsen yh...

Ravintolasta löysin ...Meillä tosin erilainen tarina.Mulla yksi lapsi,oli silloin n.4-5 vuotias,miehellä ei lapsia. Rankkaa oli,yhtä soutamista ja huopaamista mutta rakkaus lopulta voitti.Helppoa ei ole ollut matkan varrellakaan mutta parempaan päin ollaan koko ajan menossa.Nyt meillä on yhteinen 2 vuotias tytär ja vanhempi tyttö on 11 vuotias.On niin ihmisestä kiinni miten suhtautuu...tsemppiä kaikille uusperheellisille :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 09:45 Rakkauden kaipuu kirjoitti:
Uuden ihmissuhteen ja tarkennan että miten uusi mies suhtautui siihen että sulla oli jo lapsia? Mä olen tällä hetkellä turkasen ihastunut yhteen mieheen ja hän on lapseton. Ihan hirveä tilanne kun olen niin sen miehen pauloissa ja pelkään ettei suhde tästä etene koska mulla on lapsi :headwall:

Ei niin että katuisin sitä että tuon typysen olen saanut, ainakaan tosissaan.. :attn:

mun tyttö oli 3v ku mieheni tapasin, klassisesti baarissa.
miehellä ei lapsia. hyvin sujui kaikki, otti tytön ihan "omakseen". nyt meillä vielä 1 yhteinen tytär.